Vad är det för fel på kärringen? Går inte att köpa aftonbladet längre utan att hon ramlat på fyllan, blivit mobbad eller opererat sig igen.. tragiskt :'(
Utskriftsvy
Vad är det för fel på kärringen? Går inte att köpa aftonbladet längre utan att hon ramlat på fyllan, blivit mobbad eller opererat sig igen.. tragiskt :'(
haha, jag undrar vad hon lever av, slitz-pengar?
Fadde kanske? ;DCitat:
Ursprungligen postat av turbo
Säkert Fadde, han är väl tät efter sina glansdagar på spyan ;)
Kom ihåg när Fadde var med i 100 höjdare eller nått i den stilen. Han skulle hälsa på en granne ute på landsbygden som ignorerade honom totalt.. kulturkrock ;D
Jag tycker att sådana nyheter är så ointressanta men det är väll sånt som säljer idag.Citat:
Ursprungligen postat av Fredd
Nu var hon igång igen i aftonbladet, skulle bli porrskådis??
Hon är ju sjuk som människa samtidigt är aftonbladet sjuk som tidining som hela tider skriver allt hon gör, det ena värre än det andra.
jag håller med dig fullständigt, har inte en tidning viktigare saker att ta upp så kan dom ju lägga ner, och hur är hon som människa, har hon ingen självrespekt eller?Citat:
Ursprungligen postat av pewa
Tveksamt.. hon måsr nog inte alltför bra. Samtidigt diskuterar vi henne här så på nått sätt lever hon ändå vidare, hon är som en virussjukdom ;)Citat:
Ursprungligen postat av Gibson