Vet inte hur många som är intresserade av hockey här men jag sitter och tittar på LHC-Färjestad och fan LHC gör mos av Karlstad pojkarna.;D :D ;D :D ;D :D ;D ;) :) :D ;D :D ;D Heja LHC.
Utskriftsvy
Vet inte hur många som är intresserade av hockey här men jag sitter och tittar på LHC-Färjestad och fan LHC gör mos av Karlstad pojkarna.;D :D ;D :D ;D :D ;D ;) :) :D ;D :D ;D Heja LHC.
neeej, inte heja LHC! slår man ut djurgården borde man straffas av gud direkt ;)
Jodå, du får göra som jag gjorde, jag konverterade från Djurgården till LHC. Jag är nog lite av varje för jag tror att det aldrig går ur en. ;)Citat:
Ursprungligen postat av turbo
Själv väntar jag bara på att Björklöven ska återta tronen!
gratis LHC för att ni är i final efter att krossat djurgården synd att det bara blir silver för er. HV 71 får SM titlen i år
Brynäs är laget i mitt hjärta, och för det får jag lida alla svåra kval(serier).
Håller tummarna för ännu en säsong i Elitserien
AIK! AIK! AIK! ;D
HV 71 SM guld och tillbaka till elitserien kommer Malmö och Rögle. ;D Brynäs får vänta ett år till :)
RÖGLE!!!!! ni är bäst!!! malmö är bara så j---a kass. ett rätt av två än så länge. hoppas att HV71 blir SM vinnare oxå. och så gratis till brynäs.
Jag höll faktiskt på Rögle.. Malmö känns som de köpt ihop sitt lag inför varje säsong, pengar är dock inte allt uppenbarligen.
I finalen hoppas jag på Linköping!