idag blev den av ca 25 mil och 3-5+ gr sol och nästan vindstilla i skåne:)
Utskriftsvy
idag blev den av ca 25 mil och 3-5+ gr sol och nästan vindstilla i skåne:)
Då var vi iaf två som tog en tur idag, också första för 2013. Min var dock inte så lång, den var snarare för att se så batteriet funkade och att cylindern inte rostat ihop. Gött som körv att få rulla lite i vilket fall som helst!
Jag skulle oxå ut och kört, igår middag, men har hojen nerpockad så kunde tyvär inte ut och köra :/ bor i centrala skåne så det var fint väder 9+ torr asfalt och sol, dock kom duggregn efter 2 tiden
Blir sååå avis på er som kom er för att ta en tur! Själv ägnade jag den soliga dagen åt "hushållsnära tjänster på egen fastighet". Alltså, husfix hemma...
Har å andra sidan kört moppe flera gånger på sistone. Räknas det? :)
Attans, bara ett rätt av tre. (Gissa vilket!)
Moppen är inte ens trimmad (dvs ostrypt). Strypningen på "mammas moppe" åkte tillbaka när barnen blev gamla nog att köra själva. Om mamma och pappa skulle köra till jobbet i 70 km/t på eget ansvar är det en sak. Men att barnen skulle göra detsamma, och blåsa omkring på smågatorna i alldeles för hög hastighet? Nä, det blir inget med det!
Usch så mycket off topic det blev nu. Sorry, TS! :)
Körde min första tur den 2 jan, tog ett par mil runt byn där jag bor, abstinensen blev helt enkelt för stor :). Även om det inte direkt var jätte varmt så var det skönt att ta ut hojen lite.
Fan, jag har aldrig längtat till att ut och köra så mycket som nu. Jag har hojen inställd hos en MC-firma så jag vill inte ta ut den riktigt än. Kan ju komma en köldknäpp till...