-
intresseförfrågan
jag pratade med mr Peter idag och det kom upp om vi skulle göra en slottsrunda så nu undrar jag om det finns intresse av en sådan , kom med förslag om tid och plats för start , och denna ska vara öppen för alla som vill hänga med inte bara medlemmar jag har ju mina favorit slott och det är trollenäs och trolleholm , men skåne e fullt av slott
-
SV: intresseförfrågan
Jag hänger med, förra året gjorde du en liknande runda, den var fin.
-
denna kommer inte att vara sämre jag ska ta en tur i morron och snacka med lite folk på några slott
-
Jag hänger absolut med om det inte kolliderar med nåt annat.
Skulle förvåna mig om vi inte blir ett helt gäng från Blekinge.
-
om vi kan kommer vi också gärna med .. hälsningar
-
Coolt!
När jag väl får mitt kort täntke jag dra ihop ett gäng och besöka Mälarslotten :D Dvs en Mälaren runt med Slottstopp :)
http://malarslott.se/
Men en sak i taget. Kortet måste bli mitt först ;)
Patrik
-
kul att du tar tag i det där uppe .katarina vill ju ha några att köra med ju
-
:D
Trolleholm såg riktigt trevligt ut måste jag säga!! Jag har missat det helt. (Kommer från Landskrona och bott i Asmundtorp så det är inga avstånd dit... Samt att min svåger bor i Häljarp med sin Mean Streak.. Ännu närmare :D)
-
här e många fina ställen , nu ska jag köra in till svedala och käka våffla hos Gibson
-
så ja då e man mätt , jag skulle villja ha någon datum , då det passar er sen är min tanke att vi startar i åstorp och kör över arild , mölle vidare ner förbi höganäs . sofiero. örenäs tror jag det heter . ner till ålabodarna , in till citadellet i landskrona , vidare mot tågarp och fika på flinkmans cafe , sen kör vi över till trolleholm och avslutar på trollenäs , tyvär måste vi betala om vi ska in på slottsområdet men jag ska prata med dem om det går att fixa mitt förslag är lördagen den 5/7