Gå tillbaka   Hojen.nu - mc-forum > Motorcyklar > Offroad

Svara

Dela Ämnesverktyg
Gammal 2015-05-18, 20:32   #21
Olle Å
Medlem

Reg.datum: sep 2009
Bor: Borgvik, Värmland
Hoj: Honda Transalp 98:a, Yamaha XT 125 83:a

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av engström67 Visa inlägg
Ja.bara önska Honda lycka till.Vi är ju kräsna och man får ju så mycket av dom stora som finns.Den ser ju lika tråkig ut som en gammal Honda 600.Inget fel på den men knappast någon här som ger minst 100000kr för en sådan.
Om du nu vill hålla dig i lyxsegmentet och ha en hoj som har en massa extra av allt, så ok.
Finns faktiskt många andra som gärna vill ha en hoj som mera motsvarar det den skall användas för
Olle Å är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2015-05-19, 20:32   #22
engström67
Medlem

engström67s avatar

Reg.datum: jan 2010
Bor: borlänge

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Olle Å Visa inlägg
Om du nu vill hålla dig i lyxsegmentet och ha en hoj som har en massa extra av allt, så ok.
Finns faktiskt många andra som gärna vill ha en hoj som mera motsvarar det den skall användas för
JAG ???jag ska inte han någon av dom just nu.Men det är ju dom stora välutrustade som säljer.Så många andra tror jag det inte det finns som leker i skogen med en hoj för 100 papp.Men oftast är det ju så att dom som aldrig köper en ny talar gärna om vad dom skall andvändas till.
engström67 är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2015-05-19, 20:40   #23
Intruder
Medlem

Reg.datum: aug 2007

Standard

Vart klart sugen ;-)
Intruder är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2015-05-21, 07:55   #24
räven
Medlem

rävens avatar

Reg.datum: okt 2007
Bor: Linneryd
Hoj: BMW1200GS

Standard

136 000 ryktas det om. Blir nog svårsålt ?
Gammal 2015-05-21, 08:39   #25
räven
Medlem

rävens avatar

Reg.datum: okt 2007
Bor: Linneryd
Hoj: BMW1200GS

Standard

Citat:
JAG ???jag ska inte han någon av dom just nu.Men det är ju dom stora välutrustade som säljer.Så många andra tror jag det inte det finns som leker i skogen med en hoj för 100 papp.Men oftast är det ju så att dom som aldrig köper en ny talar gärna om vad dom skall andvändas till.
Vi verkar bli en växande skara som kör grus å småvägar mellan A å B. Längtan att komma bort från stora vägen å tung fordonstrafik. Men se upp, Scaniahytter möter man även på lilla vägen.
Gammal 2015-05-21, 08:57   #26
Olle Å
Medlem

Reg.datum: sep 2009
Bor: Borgvik, Värmland
Hoj: Honda Transalp 98:a, Yamaha XT 125 83:a

Standard

Citat:
Vad jag menar är ju att de som vill kunna köra på småvägar, kanske inte direkt enduro, inte behöver de allra värst utrustade hojarna. Det är väl riktigt att man inte vill ta ut en ny fin hoj i skogen, utan kanske då köper en begagnad. Det kanske är orsaken till att det inte blir nyköp av värstinghojar. Alla smågrejer som händer offroad gör ju att man skulle bli alldeles för försiktig med hojen och skulle då tappa en hel del av det roliga med att KÖRA.
Som sagt, det finns ju olika kategorier på förare som ju då har olika mål för sin åkning, som tur är.
Olle Å är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2015-05-21, 16:56   #27
Intruder
Medlem

Reg.datum: aug 2007

Standard

Traktorstigar kan va jäkligt kul o då vill man väl inte väskor skit på eller ??
Intruder är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2015-05-21, 19:31   #28
engström67
Medlem

engström67s avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Olle Å Visa inlägg
Vad jag menar är ju att de som vill kunna köra på småvägar, kanske inte direkt enduro, inte behöver de allra värst utrustade hojarna. Det är väl riktigt att man inte vill ta ut en ny fin hoj i skogen, utan kanske då köper en begagnad. Det kanske är orsaken till att det inte blir nyköp av värstinghojar. Alla smågrejer som händer offroad gör ju att man skulle bli alldeles för försiktig med hojen och skulle då tappa en hel del av det roliga med att KÖRA.
Som sagt, det finns ju olika kategorier på förare som ju då har olika mål för sin åkning, som tur är.
Håller med.Ångrar att jag sålde Dominatorn.Men fick bli så när jag bytte hoj.Men finns ju en uppsjö av fina offroadare.Hade gärnat haft en Ktm 690 men även en fin XT600 hade inte gjort ont
Gammal 2015-05-21, 19:33   #29
engström67
Medlem

engström67s avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av räven Visa inlägg
136 000 ryktas det om. Blir nog svårsålt ?
Oj då ja då gäller det att det är en bomb som dom hävdar.Annars blir den nog stående i butiken bland alla andra Hondor.
Gammal 2015-07-24, 18:30   #30
engström67
Medlem

engström67s avatar

Standard

Inte stora siffror att skryta överIMG_1122.jpg
Svara

Ämnesverktyg

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson