Visa ett inlägg
Gammal 2009-08-02, 06:12   #6
Mats Liifv
Medlem

Mats Liifvs avatar

Reg.datum: sep 2008
Bor: Stockholm
Hoj: KTM Super Adventure 2016, Honda Transalp 1999

Standard

Härligt Molgan!

"Den som har gjort en resa har alltid något att berätta", vilket tydligt bevisats här!

Förstod att du skulle bli biten. Kul att allt funkade bra. Man gör många erfarenheter på en så´n här resa angående vad man ska ta med sig, vad man ska lämna hemma etc. Det är väldigt vanligt att man tar för mycket saker med sig de första gångerna. Har själv aldrig tvättat under mina resor utan jag slänger t-shirts, strumpor och kalsonger allteftersom dom används. Slänger aldrig några slitna kläder annars utan spar det till mina hojturer. Har dessutom fördelen att packningen blir mindre under resans gång.

Det är kraftigt beroendeframkallande att se världen på två hjul. Längtar redan till nästa sommar, vart det nu bär i väg. Slovenien, Kroatien och trakterna därikring lockar eftersom jag inte varit där sedan jag var väldigt liten, fyrtofem år sen ungefär.

Nu är det dags för mig att bege mig mot Rosenhill för att starta dagens Mini-touring, en sväng med "Hojen-gänget" ner till Söderköping för att käka glass, igen! ;D

Min blogg
Mats Liifv är inte uppkopplad   Svara med citat