handdator

Visa fullständig version : Söker Hojfolk



HaggardMike
2017-05-28, 10:52
Tjeena hojfolk i Stockholmskrokarna!

Detta är ett tappert försök att samla in en, två eller några med customhojar att ta en tur+fika med. Kaffe och Customs!

Min tanke är bara att jag vill ut på vägarna och köra med nån/några och sen dricka kaffe. Helt enkelt njuta av sommaren! När vet jag inte, men helgdagar med fint väder händer ju nästan varje vecka liksom :banana:

Själv kör jag en VN800 Bobber och är rätt ny på vägarna = Söker likasinnade att köra med, fika och snacka hoj med :D

Jag kräver inte att ni har choppers, bobbers eller liknande. Det kan ju vara va fan som helst ni sitter på. Men jag är inte ute efter att slingra kurvor i 150 knyck och slipa ner knäskålarna mot vägen.

Hoppas vi hörs! :thefinger:

slangklamman
2017-06-04, 18:02
tjena! jag åker gärna en sväng nån kväll/helg. bor i söderort och kör yama xv950 racer


Skickat från min iPhone med Tapatalk

alex.o
2017-06-07, 16:19
Kul initiativ! Bara att slänga iväg ett PM här så kan jag nog allt hänga med. Bor i Solna men garaget är i söderort så behöver ca 1 timme innan jag sitter på hojen.

edit:
flänger runt på en sportster 1200.

alex.o
2017-06-17, 16:37
Blev en riktigt trevlig vända idag! Kan varmt rekommendera andra som kör runt om i Stockholm att ta en liten sväng om till Wenngarnslott och smaka på deras kaffe samt kanelbullar.

Kör vi om 2 veckor igen?

HaggardMike
2017-06-20, 08:56
Turen till Wenngarn var klockren! Men ju fler desto roligare tycker jag. Kom igen nu hojfolk och haka på! :D

Om 2 veckor blir nog bra! (Preliminärt) :D

barse
2017-06-23, 23:59
Ingen tur till Skåne? :-))))))

HaggardMike
2017-06-24, 09:11
Skåne?!.. ja varför inte?

Jag har semester just nu och söker efter någonstans att ta en långsväng med hojen nästa vecka. Min plan är runt 70 mil bort åt vilket håll som helst och ca 4 dygn totalt.

MEN det saknas ställen att slagga på, folk att åka med och en jävla massa koppar kaffe. Så jag kollar runt i hela Sverige efter trevligt folk med motorcykel, kaffebryggare och/eller en soffa haha.

Planen är att bara åka och sen får alla stopp man hittar bestämma rutten :D

Ser att du kör en VN800! Mycket bra val! Kör själv en vn800 ombyggd till bobber :D

alex.o
2017-06-28, 10:31
Jag har en plan på att dra ner till Skåne i sommar. Håll ett getöga på tråden så ska vi nog se till att vi drar en sväng!

Semestern börjar vecka 30 så det blir väl därikring.