handdator

Visa fullständig version : Vem vet från vilken hoj?



Chappy
2016-11-04, 03:06
För 7 år sedan köpte jag detta hydrauliska kopplingsreglage på en skrot. Jag behövde ett reglage till handbromsen att sätta den på vänster sida på styret. Oljebehållaren hade inte detta bling lock då.
På reglaget finns kontaktstift så det gick att ansluta bromsljuset. vad detta hade för ursprunglig funktion vet jag ej. Nu har jag kört av handtaget jäms med med fästskruven som ledar.
Vill helst inte byta ut hela reglaget utan bara skaffa en ny arm.
Till saken. Känner någon igen kopplingsreglaget och kan tala om från vilket hojmärke o modell det ursprungligen kommer??

Olle Å
2016-11-04, 10:14
För 7 år sedan köpte jag detta hydrauliska kopplingsreglage på en skrot. Jag behövde ett reglage till handbromsen att sätta den på vänster sida på styret. Oljebehållaren hade inte detta bling lock då.
På reglaget finns kontaktstift så det gick att ansluta bromsljuset. vad detta hade för ursprunglig funktion vet jag ej. Nu har jag kört av handtaget jäms med med fästskruven som ledar.
Vill helst inte byta ut hela reglaget utan bara skaffa en ny arm.
Till saken. Känner någon igen kopplingsreglaget och kan tala om från vilket hojmärke o modell det ursprungligen kommer??

Annars så försök få någon att svetsa ihop det. Finns duktiga aluminiumsvetsare, kanske någon här på forumet vet någon?:):)

swedan
2016-11-07, 13:11
Ser ut kunna vara Suzuki 1500 Intruder
Runt år 2000 om det är någon skillnad.

Chappy
2016-11-08, 09:42
Ser ut kunna vara Suzuki 1500 Intruder
Runt år 2000 om det är någon skillnad.

Tack. Jag ska kolla upp förslaget.