Visa fullständig version : Chaps??
Någon som vet om det finns chaps liknande läderbyxor och i så fall var kan man få tag i dessa?? :confused:
:cool:
Jan-Olov
2016-08-23, 08:23
Vad skall man ha sådant till. Åker man i backen så skyddar dom inte ett skit bara en prydnad.
fishbone
2016-08-23, 09:53
Vad skall man ha sådant till. Åker man i backen så skyddar dom inte ett skit bara en prydnad.
Han kanske det tycker det är snyggt?
Han kanske VILL ha det?
Handelsboden tror jag också på.
Såg att Handelsboden har 75% rabatt på Chaps, så där kan du göra ett bra köp!
Hur vet du det ? :confused: Är det inte bättre än att bara ha vanliga byxor? :confused:
Problemet är att de Corell byxor jag har är på tok för varma om det är över + 10 grader ute. :eek: :rolleyes:
Men visst vet ni något som skyddar bra utan att bli för varmt på sommaren så visst ge mig några bra exempel på det. ;)
Jan-Olov
2016-08-23, 18:48
Köp hellre ett par begagnade byxor med ventilation samt höft o knäskydd i stället för chaps om du inte just vill ha sådarna.
När det gäller värmen så drabbar det alla men inte skippar man skydden för det.
engström67
2016-08-24, 19:15
Hästbutiken :)
Begagnat vore en bra idé förutom en detalj, det är väldigt sällan jag kan hitta något begagnat som passar min kroppshydda. :rolleyes:
Kanske kevlarjeans är enda lösningen. ;) Om det finns några i min storlek vill säga. :rolleyes:
Kevlarjeans är svala och sköna och så ser man inte ut som ett miffo när man kommer fram till middagen.
Någon som vet om det finns chaps liknande läderbyxor och i så fall var kan man få tag i dessa?? :confused:
Hm.Tror inte du är ute efter vad man kallar chaps, eftersom de är lösa byxben som sitter fast med hällor i ett bälte. Dvs du har då rumpan bar. :D:D:D:D
Talar om värme. Då måste man ju ha ett par byxor under.:rolleyes::rolleyes:
:rolleyes: tja som det heter, den som inte frågar får inga svar. ;)