handdator

Visa fullständig version : Smatter-Knarren!



Nina
2008-01-15, 19:59
Trajan har fått ett namn: Smatter-Knarren (pga av effektavgassystemet). ;)

Precis så här ser den ut, blå och vit men jag fick med en kåpa med Storbritanniens flagga som ligger tvärs över tanken. :)
Och hasplåt samt effektavgassystemet. Sen kan man sätta på fler grejer om man vill men jag börjar så här.

http://www.hojen.nu/gallery/85_15_01_08_6_55_21.jpg

Gnistvändaren
2008-01-16, 14:14
Ser ut att vara en skoj liten rackare. Grattis till nyförvärvet!

Skall bli intressant att se vad du köper för en härnäst. ::)

Nina
2008-01-16, 14:33
Det får räcka med två mc, det är tillräckligt trångt i garaget med bara två hojar.
Den här är jättetrevlig att köra, man sitter bara och ler brett, det var lite svårt att lämna tillbaka den efter provturen för jag ville gärna köra mycket längre och helst behålla den.

Vridet är underbart, trodde den skulle vara slö med sina 54 hkr för i så fall stod en Thruxton på tur, samma motor men nästan dubbelt starkare, tyvärr inga grovmönstrade däck dock... :)

kilimanjaro
2008-01-16, 21:19
Jamen GRATTIS till en läcker hoj och vilket härligt retrostuk en sån vill jag oxå ha i mitt garage ;D.
Jag har en god vän i Uppsala som är totalt insnöad på Triumph han är förresten president i Tigerklubben. Alltså märkesklubben för Triumph Tiger. Honom skulle du träffa och prata Triumph med.
Tack för ditt PM vi hörs vidare när jag hittat ett tidshål för ett svar, nu måste jag ut till min Aprilia och se efter varför höger "handgrill" lade av i helgen.
Middagssillen var lite väl salt och det står en låda pilsner nära hojen så det blir nog en klunk eller två Gambrinus. ;)

// Karl B.