handdator

Visa fullständig version : På tal om 2 hjul



engström67
2015-10-08, 08:14
På tal om 2 hjul.Sista idioten inte född ännu:confused::confused https://www.youtube.com/watch?v=YLUz8f4CPsk

Olle Å
2015-10-08, 09:08
På tal om 2 hjul.Sista idioten inte född ännu:confused::confused https://www.youtube.com/watch?v=YLUz8f4CPsk

Du som kör lastbil, vad skulle du ha gjort??? :confused::confused:

LowTech
2015-10-08, 11:16
På tal om 2 hjul.Sista idioten inte född ännu:confused::confused https://www.youtube.com/watch?v=YLUz8f4CPsk
En person på vars gravsten (efter hans förtidiga död) det kommer att stå:
"Han hade dock alltid rätt"

Mats Liifv
2015-10-08, 12:43
Märkligt att ingen tröttnade tidigare och helt enkelt lyfte bort idioten!

Benny intruder
2015-10-08, 17:15
Du som kör lastbil, vad skulle du ha gjort??? :confused::confused:

precis min erfarenhet av cyklister i stan...knivigt läge..rent spontant så hade jag å dom andra lyft bort honom...! "Med en tjyvsmäll när ingen såg" hoppsan han ramla visst !:santaclaus: som tur e så har jag slutat köra lastbil...!

Benny intruder
2015-10-08, 18:07
Han blev bortlyft till slut...Hahaha..:beer::beer:

pentti01
2015-10-08, 20:46
Varför blockerade han lastbilen ?

Benny intruder
2015-10-08, 20:52
Varför blockerade han lastbilen ?

för att lastbilen skulle ha lämnat företräde men han hann inte för cyklisten kom med sån fart att chaffisen inte hann se honom,så därför tyckte han de va enklast att lastbilen backade så han kom fram med sin STORA cykel..! Dåre. de värsta e att de finns fler såna cykelidioter..!

engström67
2015-10-08, 23:22
Du som kör lastbil, vad skulle du ha gjort??? :confused::confused:

Jadu vet ej.Hade väl blivit vansinnig.Det jävliga är ju att har man tagit till våld så åker man dit.Kan ju inte köra över han heller.Hade nog gett han 1 minut sedan slitit åt mig cykeln och kastat iväg.:(

engström67
2015-10-08, 23:24
Märkligt att ingen tröttnade tidigare och helt enkelt lyfte bort idioten!

Håller med.Förstår ej att inte dom där 2 grovisarna som kom och gapa och skrek lyfte bort han:confused::confused:

pentti01
2015-10-09, 00:02
Jag har hett temperament , så speciellt vänligt hade jag inte flyttat på honom,,,

LowTech
2015-10-09, 08:11
Jadu vet ej.Hade väl blivit vansinnig.Det jävliga är ju att har man tagit till våld så åker man dit.Kan ju inte köra över han heller.Hade nog gett han 1 minut sedan slitit åt mig cykeln och kastat iväg.:(
Det löstes ju på sant svenskt sätt, utan våld

Enl lokalbladet kom det senare två desperata studerande som höll på att komma försent till en tenta och lyfte undan honom..

Ändå, fattar inte hur man kan vara så j-a korkad..
En sak är iaf säker jag skulle aldrig vilja ha honom som arbetskamrat på jobbet, en sån världförbättrare som han som alltid anser sig ha rätt och som mer eller mindre går över lik för att få det är vanligen omöjliga i det sociala livet..
Det är inte principfasthet, det är dumhet!

Inget namn på cyklistidioten har dock ännu kommit fram. nog bäst för honom tror jag...:D
"Samarbete i trafiken" där man aldrig har rättigheter, bara skyldigheter? Va e de..

Edit, Nån frågade varför han blockerade lastbilen?
Kommunen har fått fnatt på "chicaner" och ordnat ett antal i staden.
De har en fast skyltning om vem som har företräde, skylten med röd/svart pil.
Cyklisten kom i hög fart på bilvägen (cykelbana finns parallellt med vägen!, men de dög väl inte för nån som han med alla rejsoptions, spandexbrallor, rejsdojor rejscykel etc som ville cykla fortfort..

pentti01
2015-10-09, 13:38
[QUOTE=
Cyklisten kom i hög fart på bilvägen (cykelbana finns parallellt med vägen!, men de dög väl inte för nån som han med alla rejsoptions, spandexbrallor, rejsdojor rejscykel etc som ville cykla fortfort..[/QUOTE]

Har själv sysslat med motionscykling med dylik utrustning, att cykla på cykelvägar är inte alltid ett bra val. Ofta är det för mycket annan trafik på dem, därför väljer många bilvägarna istället.

Men att blockera någon skulle jag aldrig göra; Samförstånd i trafiken är bäst !