handdator

Visa fullständig version : Mc-relaterat?



pentti01
2015-09-16, 23:46
Är det här Mc-relaterat ? Överallt i motor-racing branschen har de dykt opp , lättklädda tjejer,,, Ta tex. i Speedway; varför inte låta ungdomar som precis börjat med sporten, agera "start-flaggor/skyltar ? Har sett i samband med fotbollsmatcher att spelarna går in på plan med barn; skitbra tycker jag!!

http://www.fc-moto.de/FOX-Vandal-Push-Halter-Top/de

Intruder
2015-09-18, 00:23
har väl alltid vart så utomlands !
Sverige har väl inte de???
Har vart på speedway några gånger o inget sånt där iallafall

pentti01
2015-09-18, 07:54
Jodå, när det är GP-Speedway.

LowTech
2015-09-18, 23:19
har väl alltid vart så utomlands !
Sverige har väl inte de???

Inget sånt i Sverige, här har pseudofeminismen tagit över...
Å andra sidan, "more i better"?
Bilden väckte fö viss irritation i ett annat mc-forum.

engström67
2015-09-22, 20:43
Inget sånt i Sverige, här har pseudofeminismen tagit över...
Å andra sidan, "more i better"?
Bilden väckte fö viss irritation i ett annat mc-forum.

Snyggt att vila ögonen på:D

Nina
2015-09-23, 14:28
har väl alltid vart så utomlands !
Sverige har väl inte de???
Har vart på speedway några gånger o inget sånt där iallafall

Nja, den speedwaytävling jag såg på var det brudar med. Jag ser gärna sexpacksgrabbar vifta med flaggor etc. Varför ser man inte det? :D

TMax500
2015-09-23, 14:43
Klicka inte på länken! :)
Jag gjorde det och därefter har FC-Motos cookies sett till att jag överallt får se annonser med kvinnor i FC-Motos "mc-relaterade" kläder. Särskilt på Facebook.

Funderar på om jag borde klicka på några andra länkar så att jag åtminstone får variation i annonseringen...? ;)

Nina
2015-09-23, 14:44
Klicka inte på länken! :)
Jag gjorde det och därefter har FC-Motos cookies sett till att jag överallt får se annonser med kvinnor i FC-Motos "mc-relaterade" kläder. Särskilt på Facebook.

Funderar på om jag borde klicka på några andra länkar så att jag åtminstone får variation i annonseringen...? ;)

Du kan rensa dina cookies och cache-minnen. Sen slipper du annonser från dem. :)

LowTech
2015-09-23, 15:22
Klicka inte på länken! :)
Jag gjorde det och därefter har FC-Motos cookies sett till att jag överallt får se annonser med kvinnor i FC-Motos "mc-relaterade" kläder. Särskilt på Facebook.
;)
Klickade inte på länken men det tycks ha börjat användas ett mer aggressivt, personligt sätt att visa annonser nu.
Jga har senaste tiden sökt på en lång rad vitt skilda produkter och j-t snabbt har annonsvisningen justerat sig efter det - och ÖVERALLT dyker senaste sökningen upp. i alla upptänkliga situationer.....

Jan-Olov
2015-09-23, 16:42
Nja, den speedwaytävling jag såg på var det brudar med. Jag ser gärna sexpacksgrabbar vifta med flaggor etc. Varför ser man inte det? :D

Skulle det vara så grant om jag står och vifta med en sexpack, kanske en i vardera handen.
Men det är klart öl är gott.

swedan
2015-09-24, 11:39
Klicka inte på länken! :)
Jag gjorde det och därefter har FC-Motos cookies sett till att jag överallt får se annonser med kvinnor i FC-Motos "mc-relaterade" kläder. Särskilt på Facebook.

Funderar på om jag borde klicka på några andra länkar så att jag åtminstone får variation i annonseringen...? ;)

Jag gjorde samma sak.... :(
Har märkt att så fort man klickat runt och tittat på någon produkt någonstans så dyker det upp annonser på Facebook med dessa produkter.
Har installerat en plug-in (Ghostery) i webläsaren som hindrar trackers att spåra vad du tittat på.

Nina
2015-09-24, 20:09
Skulle det vara så grant om jag står och vifta med en sexpack, kanske en i vardera handen.
Men det är klart öl är gott.

Ha ha ha! Menade förstås annan sorts sexpack. ;)

erikn
2015-09-24, 23:34
Vi karlar är ju hur som helst lättroade... Eller flörtade eller något. Den här är lite kul. :)

Eh2PjkzW20w