handdator

Visa fullständig version : Handledare med Garageplats Kungsholmen, Stockholm



Shoei Hornet
2015-03-30, 05:16
Hej, om det är någon som behöver en handledare för MC-kort i Stockholm under 2015 så kan jag tänka mig att köra en eller ett par dagar per vecka (kvällar) under våren.

Jag utgår från Kungsholmen i Stockholm och kan även erbjuda garageplats vid Fridhemsplan. Mött upp mig vid garaget så kör vi :)

Hör av er om intresse finns.

Mvh Shoei

Pin
2015-03-31, 09:13
Hej! Måste bara säga att det är föredömligt av dig! Att ta MC kort är dyrt och att folk ställer upp att övningsköra underlättar mycket. När jag tog mitt kort så la både svärfar och svåger många glada timmar. Så när jag haft mitt kort i 5 år så hoppas jag att göra som du :)

Keep calm and carry on!

/Pin

akatora
2015-04-01, 22:34
Skickat PM :)

Shoei Hornet
2015-05-31, 06:33
Hej, om det är någon som behöver en handledare för MC-kort i Stockholm under 2015 så kan jag tänka mig att köra en eller ett par dagar per vecka (kvällar) under våren.

I nuläget har jag en körkortsaspirant som jag kör med på onsdagarna fram till semestern men, det finns utrymme för fler :)!.
http://media.motorcykelforvaring.se/2014/10/20150527_S%C3%A4s-pl-Fridhemsplan-3-mc-resize-169x300.jpg
Jag utgår från Kungsholmen i Stockholm och kan även erbjuda garageplats vid Fridhemsplan. Möt upp mig vid garaget så kör vi :)

Hör av er om intresse finns.
E-post: shoei.hornet@outlook.com

Mvh Shoei

abergm
2015-07-03, 17:31
Tjena! Jag skulle väldigt gärna ha en handledare. Håller på att ta kortet men behöver den där mängdträningen och känner inte riktigt att jag vill lägga dom pengarna på en körskola.

Bor precis vid Mcdonald's Sveavägen men kan säkert ta mig till kungsholmen annars. Beställt en Yamaha R3 som förhoppningsvis dyker upp nästa vecka så efter det kan jag köra när som :)

Kollar in här lite då och då annars nås jag på min mail abergm@gmail.com

Tack!

Hojböna
2015-07-12, 13:55
Hej! Jag är också intresserad av mängdträning. Har en egen custmhoj.
Jag bor i Sumpan.
Jag finns på mail: Anna.wingren@hotmail.com

Hälsningar
Anna

Jerson
2015-08-19, 22:22
Hej! Mitt namn är Jerson och skulle vara jätte intresserad av att kunna ha en handledare! Jag äger en egen hoj (Honda CBR 125) och bor i Botkyrka.

Mina kontaktuppgifter är Jerson@Kth.se 0704188769