handdator

Visa fullständig version : Handledare sökes- Örebro området - A2 kort som gäller



fisher
2015-02-20, 06:05
Hej!
Jag har krypit runt på forumet länge och till slut beslöt jag mig för att bli medlem.
Jag har läst så mycket jag kan om tips för att ta mc-kort och velat länge men nu beslutat mig för att det skall ske! Det är A2-kortet som är aktuellt.

Jag känner ingen som kan vara handledare med mig för körning i trafik tyvärr och jag lägger hellre mina hårt arbetande pengar på skyddsutrustning och en lämplig fin hoj från början än massa lektioner på körskolan.
Därför hoppas jag att det finns någon i Örebro/utanför Örebro som kan ställa upp och dela med sig av sin kunskap om MC-körning.

Jag fixar med ansökningar och allt det tråkiga, någon form av ersättning oavsett om det handlar om en platta öl eller peng så går det säkert att komma överens om. Jag är inte ute efter att låna en cykel av någon då jag ska köpa en så fort jag får tag på en handledare.
Jag satsar inte på någon r1 eller så utan en ärligt nedstrypt cykel till 35kw då jag vill ta det försiktigt och inte ta på mig mer än vad jag kan hantera.

Jag hoppas att någon är intresserad av att hjälpa mig in i mc-världen. Svara här/skicka PM om intresse finns så hör vi vidare:)
Hade bra!