handdator

Visa fullständig version : Doktorbesök, nya mc-delar



Nina
2007-12-17, 22:00
Jag har under en längre tid känt värk i bröstkorgen, vissa dar har det känts ända ut i vänstra armen omkring axelpartiet. Jag har också känt mig lite trött och hängig mellan varven jag känt mig lite piggare. Imorse var jag på väg till ett jobb men bestämde mig för att nu får det vara nog och svängde mot vårdcentralen istället.
Jag hann inte mer än säga "Jag har ont i bröstkorgen" så fick jag en lapp i en röd mapp. Rött är tydligen brådis så jag kom in direkt till sköterskan.
Hon ställde frågor och jag svarade och jag har nog aldrig varit med om en snabb vårdcentral. Jag brukar alltid gnälla på hur långsamt det alltid går där men nu var det minsann fart! :D

Jaha, fick en tid 1,5 timme senare. Fort hem och rastade hundarna och så tillbaka. Hamnade i ett rum på en brits och fick tio stycken plattor och sladdar. De kollade visst EKG...
Herregud, här kom jag och sa att jag har ont i bröstkorgen sen ca 3 mån tillbaka och misstänkte benskörhet eller lungorna. De trodde givetvis det var pumpen. Kanske man ska säga så när man har ont i tån eller nåt nästa gång så det blir lite fart på dom och man kommer snabbt in och ut igen? ;)
Felet sitter i brosken vid revbenen, det gör hiskeligt ont där. Fick nån medicin mot det där så ska det bli bra. :D

Sen surfade jag in på Wunderlich och har nu beställt en högre ruta samt gummibälgar till gaffelbenen. Nån bra motorskyddsbåge modell BMW's hittade jag inte. De har de breda varianterna, jag vill ha den som kniper åt runt motorn snyggt och prydligt så jag får väl gå till BMW här hemma. Och så måste jag köra till Solna för BMW på södra sidan sta'n har slutat med mc och grejer dito. Tråkmånsar.