handdator

Visa fullständig version : En riktig kämpe



Boogieman
2007-12-13, 12:34
http://www.aftonbladet.se/svenskahjaltar/article1453965.ab

Gnistvändaren
2007-12-13, 13:03
Härligt att det finns sådana!

Det får en dessutom att komma ihåg att vara glad åt att man har alla lemmar i behåll och inte glömma bort att leva varje dag.

Boogieman
2007-12-13, 13:09
Härligt att det finns sådana!

Det får en dessutom att komma ihåg att vara glad åt att man har alla lemmar i behåll och inte glömma bort att leva varje dag.

Instämmer i dina visdomsord till fullo :)

turbo
2007-12-14, 08:54
sådant här blir man glad av att läsa! starka människor som vill och kan resa sig efter ett svårt fall, sådant inspirerar mig iaf!

Printer
2007-12-15, 08:54
Starkt. Var gång jag läser om människor om vägrar att ge upp så blir jag alldeles varm om hjärtat. Jag jobbar med missbrukare, alkoholister och narkomaner som vill förändra sina liv och komma fram från livets skuggsida. En del av dem går det inte så bra för men de försöker, andra klarar det alldeles galant. Men det är aldrig lätt så därför måsta jag bara beundra de som gör vad de kan för att få ett bättre liv, sedan är det ovidkommande om det handlar om att komma ur en rullstol, komma ur ett missbruk eller helt enkelt göra en jätteförändring i sitt eget liv, ofta mot alla odds.

8)

pewa
2007-12-15, 12:44
Det här påminner mig om det slitna gamla lumpen-uttrycket "gilla läget!"
Men det är precis vad han gör, lever efter sina förutsättningar och gör det bästa av det.. bara att buga!