handdator

Visa fullständig version : Pimpa min Cykeltaxi, var?



SoundVision
2014-08-01, 10:54
Hej.
Jag ska börja köra cykeltaxi i Stockholm och letar efter ett ställe som kan pimpa min hoj eller ett ställe där jag kan ha min hoj på. Var kan jag vända mig?

jrutgers
2014-08-06, 17:29
Är det en mc-taxi?

SoundVision
2014-08-07, 18:29
Är det en mc-taxi?

Nej en vanlig cykeltaxi. Men vet inte var jag kan få den hjälp jag är ute efter :P

jrutgers
2014-08-07, 20:54
Kanske kan kolla med ett taxigarage om du kan hålla till hos dom?

Twenty2
2014-08-08, 13:36
vad är det du vill ha gjort för att "pimpa" trampcykeln?
tillverka saker eller är det lackeringsjobb eller vill du bara sätta på saker som är "flashiga" på cykeln ?
Tror att det underlättar massor för dom som ska hjälpa dig om du berättar vad det är du har tänkt dig.
Vad det gäller lackeringsjobb så kan jag tipsa om Ramon på Dreammaker. Han har motivat allt på mitt bygge.... finns några bilder i galleriet om du är nyfiken.

SoundVision
2014-08-09, 18:59
vad är det du vill ha gjort för att "pimpa" trampcykeln?
tillverka saker eller är det lackeringsjobb eller vill du bara sätta på saker som är "flashiga" på cykeln ?
Tror att det underlättar massor för dom som ska hjälpa dig om du berättar vad det är du har tänkt dig.
Vad det gäller lackeringsjobb så kan jag tipsa om Ramon på Dreammaker. Han har motivat allt på mitt bygge.... finns några bilder i galleriet om du är nyfiken.

Hej, kul att folk svarar. Uppskattas!
Ja jag vet själv inte exakt vad jag vill pimpa. Men hade väl tänkt mig så att den ser fräsch ut, inget synligt rost, Taxi logga på den samt ev priser, eventuellt enkelt ljudsystem med 3,5mm sladd så kunder kan koppla in deras mobil.

Men som sagt, först och främst garage som är aktuellt :)
Ja taxi garage kanske jag kan kirra.
Vill bara inte betala 2-3 tusen i månaden..känns lite väl mkt . Vilket jag antar att det blir om man hyr.