handdator

Visa fullständig version : Glad midsommar !



pentti01
2014-06-19, 23:10
Glad midsommar till er allihopa. Hoppas vädret tillåter lite mc-åkande, eller hur ? :)

räven
2014-06-20, 07:48
Glad Midsommar. Solen skiner över alla hojåkare som är på väg mot Kylle å Utvandrarträffen.

Foosi
2014-06-20, 08:18
ha en goe midsommar alla ... kör så ni kommer fram !

jrutgers
2014-06-20, 09:02
Glad midsommar!


Köra Hoj… när du vill ha de, lite skoj…

Olle Å
2014-06-20, 14:12
Glad midsommar allihop.
Tyvärr har en hälsporre satt stopp för min midsommardansning, så jag får åka hoj istället.:):):)

Foosi
2014-06-20, 15:35
Glad midsommar allihop.
Tyvärr har en hälsporre satt stopp för min midsommardansning, så jag får åka hoj istället.:):):)

ojojoj... du fixar alltså inte groddansen .......... förstår hur ledsen du måste va :p

Olle Å
2014-06-20, 22:32
ojojoj... du fixar alltså inte groddansen .......... förstår hur ledsen du måste va :p

Blev en blåsig tur för att titta på flera ställen med firande. Som sagt jag fixade inte groddansen..............:o:o

Mymlan
2014-06-21, 00:15
Hej och trevlig midsommar härifrån Hangö på Finlands sydspets. Firar ihop med släkt och vänner på mamsens och papsens sommarställe. Det har ätits god mat och senare cyklade jag mot samhället för att titta på kokkobrasan ihop med en god vän. Är omgiven av vacker natur med skog, ängar, hagar, hav, stränder, berg och kobbar. Samt en sorts vacker karghet med himmel och hav ju längre mot stan (söderut) man kommer. Ska imorgon ta en hojtur för att insupa allt det vackra, samt bada i tulluddens kalla vatten (detta är den sydligaste badplatsen i landet). Njuter i fulla drag. Hoppas ni andra har det lika bra.