Visa fullständig version : Mässan i GBG
Boogieman
2007-12-02, 11:00
Någon som ska till mässan i GBG?
Boogieman
2007-12-02, 13:43
Vet inte ::)
japp det e klart jag ska dit , det är den 24 -27 januari det kommer mer info senare troligen kommer det att tävlas ut biljetter här framåt hjul , vad jag vet så åker Kewe och jag upp
Boogieman
2007-12-02, 15:06
Troligtvis jag också
kriegserklärung
2007-12-02, 18:44
jag kommer att arbeta på den där mässan så ni kommer troligtvis se en skäggig och långhårig snubbe med en IF tröjja i endera honda, bmw eller triumphs monter ( troligtvis triumphs)
Boogieman
2007-12-02, 19:59
Läge att förhandla försäkringskostnader alltså :)
Boogieman
2007-12-02, 20:01
Vi från sydsverige kanske skulle göra gemensam sak ::)
Ja man kanske skulle åka ner och kika? :D
det är ju gott om tid att fixa något
Får hoppas att hotellet inte redan är uppbokat till bristninsgränsen.
Jag och grannen tänker oss dit, fast "bara" över lördagen.
Lämnar Ystad i svinottan, hänger på låset vid 10 tiden och beräknas vara hemma igen vid pass 17-18 tiden. Allt beroende på vädret, hojsäsongen i skaunelann kan vara lång men om det kommer snö så kan det komma rejält.
Inget bestämt ännu men det vore trevligt.
8)
Boogieman
2007-12-04, 10:40
japp det e klart jag ska dit , det är den 24 -27 januari det kommer mer info senare troligen kommer det att tävlas ut biljetter här framåt hjul , vad jag vet så åker Kewe och jag upp
Hur tar ni er upp?
jag kör bil upp och troligen hem med
sist vi var på mässan så bodde vi på Gotia , annars finns det scandic o mölndal och även et ibis hotel till bra priser
jag kommer att skicka upp 5 biljetter till PEWA så fort jag fått dem och ( jag är lovad dessa före jul) om sen ni tävlar om dem eller hur ni gör lägger jag mej ej i , sen att fixa till något kul där uppe överlåter jag till andra då jag tänker dra mig tillbaka får allt vad forum heter , men jag kommer att finnas ute på vägarna men då som ensam varg
Boogieman
2007-12-11, 20:33
Ska du inte dit själv?
Boogieman
2007-12-15, 17:43
Fått förhinder. Ska alltså inte upp till GBG så biljetten får gå till någon annan.
Med största sannolikhet åker jag dit :) Dock oklart ännu om det blir övernattning.
jag har idag fått 10 biljetter hm 1 grupp biljett ska se om det går at ändra jag beställde ju 10 st vanliga , tyvär vet jag inte om de har öppet nu i mellandagarna men det löser sig om någon vill med så säg till så träffas vi där , jag återkommer med tid mvh Nilsson