handdator

Visa fullständig version : Ca klockan 02.00



Nina
2007-12-01, 08:37
Min ena jycke blev biten i går rakt över ryggen. Han var på husses jobb där det finns två Alaskan Malamute. Han sprang och då väcktes något i den ena hunden som bet honom över ryggen och ruskade honom. Stackar'n, han fick sova i min säng i natt. Det blev ett litet sår men han blev inte skadad så att han måste till veterinären. *pust*

Annars har jag börjat vakna runt 2-tiden om nätterna igen. Vet inte vad det beror på men jag känner mig utsövd och det känns som om klockan är runt 6-tiden när jag brukar gå upp. Inte blir det bättre när jag börjar fundera på allt jag ska göra med hojarna.
Hissa upp den ena och byta däck, olja + filter, luftfilter, ev tändstift och kablar…
Jag har varit lat och inte satt igång än!

Och ladda batterierna i dom båda och sen far tankarna in på muskelbilen, där saknas en liten motordetalj, annars är motorn komplett och ihopsatt. Fast, muskelbilen känns inte motiverande just nu, jag är lite trött på den så om den bara står och samlar damm gör inget alls.

BMW:n behöver inte göras nåt på förutom att ladda batteriet lite då och då. Nä nu ljög jag visst, jag ska sätta på gummibälgar, kraschbåge runt motorn och lite annat smått och gott. :D