handdator

Visa fullständig version : Då var det dags igen R.I.P



TheCrow
2014-03-22, 23:45
Första i år gissar jag. Ta't lugnt ute på vägarna.

En död... (http://www.aftonbladet.se/nyheter/article18589881.ab)

/Freddo

Romeo
2014-03-22, 23:47
Jag hoppas det inte hade med fart att göra.. Jag blir så djävla arg, besviken och ledsen när det är fart det handlar om. Unga (och mindre unga) människor som mister livet för detta. Vi har ett ordspråk i Libanon:

Döden är snabbare än farten...

Det är fortfarande lite kallt så däcken har inte optimalt fäste, grus på vägarna, man är fortfarande ringrostig.. Ta det lugnt på vägarna, för allas vår skull.

Ankan1
2014-03-23, 11:15
Tråkigt att det skulle både börja och sluta på detta vis under säsongen för grabben samt anhöriga.Mina tankar går till de efterlevande och deras nu förtvivlade och kaotiska tillvaro.Och som "Romeo" skrev, gruset som ligger kvar på många sträckor är en fälla för många vid denna årstiden.

engström67
2014-03-23, 12:36
Tråkigt att det skulle både börja och sluta på detta vis under säsongen för grabben samt anhöriga.Mina tankar går till de efterlevande och deras nu förtvivlade och kaotiska tillvaro.Och som "Romeo" skrev, gruset som ligger kvar på många sträckor är en fälla för många vid denna årstiden.

Håller med RIP. Men gruset är ju ingen nyhet varje år.

MEHall
2014-03-23, 21:07
Men VA??? :eek::confused::confused::eek:
Hur tusan körde han då? :confused:
Trist för alla som kommer att sörja honom, sådant är aldrig roligt. :eek: :rolleyes:




:cool:

Darkman
2014-03-23, 22:03
Alltid tragiskt när någon dör men mer så när det är någon som delar samma intresse man själv brinner för.

Första dödsolyckan skedde redan i början av januari om jag inte minns fel.

Jonas
2014-03-23, 23:33
Sänk farten och njut av färgerna och dofterna i naturen. Jag har aldrig bråttom när jag kör hoj. Då vill jag vara på vägarna så länge som möjligt.

LinusE
2014-03-23, 23:41
De är sådant här som gör att jag väljer o köra äventyrare o custom hojar....

När man kör sport i alla des former går de alltid för fort
O de säger jag tyvärr av egen erfarenhet ...

Även om de suger att läsa de är de bra de tas upp o påminer folk på forumen !