handdator

Visa fullständig version : Bra med avstängning !



pentti01
2014-03-14, 23:13
Tackar admin. för avstängning av den medlem som skickade otrevliga mail till mig.
(kanske även andra som blivit drabbade) Det visar på att ni inte tolererar olämpligt uppförande på detta forum.

Vederbörande hade tagit illa vid sig i en debatt som inte alls var illa ment ,eller riktat mot honom direkt.

Jag har själv drabbats/ tagit illa vid mig men lärt mig hur man ska läsa div. inlägg ;
dvs med glimten i ögat :)

Jag hoppas att vi på detta forum slipper fler otrevligheter och kan uppföra oss som vuxna
människor.

Bighoj
2014-03-15, 13:29
Håller med.Visst ger man lite pikar och skojar och hamnar utanför den verkliga diskussionen ibland,men det är ju oftast med glimten i ögat.Man får däremot tåla att själv bli lite pikad ibland om man sticker ut hakan.Att däremot använda sådant språk som denna medlem använde (Och även skickade i Pm) är att gå för långt.Detta visar (Tycker jag) på en stor brist på mognad,och detta hör ej hemma på detta forum.

Olle Å
2014-03-15, 15:35
Håller med.Visst ger man lite pikar och skojar och hamnar utanför den verkliga diskussionen ibland,men det är ju oftast med glimten i ögat.Man får däremot tåla att själv bli lite pikad ibland om man sticker ut hakan.Att däremot använda sådant språk som denna medlem använde (Och även skickade i Pm) är att gå för långt.Detta visar (Tycker jag) på en stor brist på mognad,och detta hör ej hemma på detta forum.

:rock::dancing::rock::dancing::):)