handdator

Visa fullständig version : Ge er nu!



TMax500
2014-03-14, 20:45
Det var varit ett himla bjäbbande på forumet på senare tid. Någon skriver att märke A och bäst och märke B är skräp. Därefter svarar någon annan att B är skräp och att A är bäst.

Nu senast pågår ett tjafs om hur man bästa kopplar och växlar. Hand eller fot.

Lägg av! Ut och kör hoj och bli av med vinterfrustrationen! Men söla inte ned var och varannan tråd med dessa halvgriniga replikskiften.

Lägg hellre energin på väsentliga hojfrågor. Eller touringfrågor. Eller något annat som är relevant.

Tycker jag.

jrutgers
2014-03-14, 20:49
Jag kan bara hålla med föregående skribent! ( i väntan på att någon skall säga emot )


Sent from my iPad using Tapatalk

TheCrow
2014-03-14, 21:00
Det är ju en hojfråga...

I övrigt kan jag hålla med dock. Här kollar jag på termometern varje morgon för att se om man ska våga ta hojen till jobbet. Men det har legat precis över nollan så jag har inte vågat. Istället får man räkna hojarna som åker förbi utanför fönstret på jobbet... suck. Men snart så :D

/Freddo

Hondamannen
2014-03-14, 21:00
Pewa bad mig tona ner Hondasnacket och det gjorde jag. Sen skriver jag ett inlägg om bmw riktad till mig. Då kunde jag inte låta bli att svara.

Angående fotkoppling och handväxel, jag gillar inte att folk ser ner eller dumförklarar ngn bara för att man själv inte gillar det hela eller tycker att det är farligt.

Jag har själv löst denna situation genom att be Pewa att bort mitt konto men det har tagit tid. Han kanske ännu inte har haft tid.


Jag har dessutom kört 10 mil idag och pga detta blev jag idiotförklarad av en annan motorcyklist.

TMax500
2014-03-14, 21:12
Tycker att det vore synd om du hoppade av!

EVK
2014-03-14, 21:13
Är det någon som tvingar dig att läsa och skriva tills kontot är borta?

Hondamannen
2014-03-14, 21:14
Tills kontot är bortraderad så har jag rätt att skriva och läsa inlägg och den rättigheten tänker jag utnyttja fullt ut!

TMax500
2014-03-14, 21:15
Det är ju en hojfråga... Jaja, petimeter... :) :)Har uppdaterat första inlägget.

räven
2014-03-14, 21:25
Man ska nog inte ta saker så allvarligt här i livet, å absolut inte på ett forum

pentti01
2014-03-14, 23:26
Man ska nog inte ta saker så allvarligt här i livet, å absolut inte på ett forum

Helt rätt :rock:

Jag brukar försöka leva livet efter mitt motto : " Var o en blir salig på sin fason " :D

Borken
2014-03-15, 08:06
Fan, hur djefla svårt är det att tagga ner, det är ju bara ett internetforum för tusans...

Olle Å
2014-03-15, 09:08
Tycker nog Hondamannen skall ha sitt konto kvar. Finns nog andra som inte skulle yttrat sig i vissa frågor. Själv är jag väl grinig ibland, men......
Man får väl försöka hålla en rimlig profil och absolut inte hacka på någon annan.
" Snart är våren här", vem sjöng den sången???

jrutgers
2014-03-15, 09:38
Är det inte Nils Poppe!?

Röjkvist
2014-03-15, 10:20
Internet är en fluga, går snart över:)

Ankan1
2014-03-15, 11:07
Japp, det kan ju ibland vara positivt att visa att man kommit över småbarnsstadiet och sluta tjura.
Det kommer en ny dag imorgon ... :D

Ankan1
2014-03-15, 11:08
Internet är en fluga, går snart över:)

Ha ha ... ja vad var det nu den tanten hette som påstod detta !?. :hmmmm2:

Olle Å
2014-03-15, 12:07
Är det inte Nils Poppe!?

Mycket kan man kanske skylla honom för, men inte att sjunga.
Vet att det var en kvinnlig sångerska. Sången hette inte så men tror strofen fanns någonstans, kanske i refrängen. Ove kanske vet.:):)

räven
2014-03-15, 12:20
Mycket kan man kanske skylla honom för, men inte att sjunga.
Vet att det var en kvinnlig sångerska. Sången hette inte så men tror strofen fanns någonstans, kanske i refrängen. Ove kanske vet.:):)

Tror de va Gullan Bornemark, men man ska aldrig vara säker,kan va fel.

TheCrow
2014-03-15, 12:38
Internetflugan var väl floskelgeneratorn av odödliga citat Friggebo som yttrade. Liksom "we shall overcome" som yttrades på möte där hon milt uttryckt felbedömde stämningen i lokalen.

/Freddo

TheCrow
2014-03-15, 12:40
Ines Uusman var det visst där fet senare hävdas att hon blivit felciterad.

/F

Foosi
2014-03-15, 13:25
alltså jag VET att all mc olja på biltema är tillverkad av absolut högsta kvalle, där varje molekyl är handvävd av gudarna.. :dancing:

nja, skämt åsido. lite svårt att censurera trådar,å länge folk håller sig till forumets regler om hyfs och inte håller på trolla och personliga påhopp så är vi ju som tur är ganska olika i sätt att uttrycka oss och så är det och kommer vara. Det kommer finnas trådar där man tycker någon skriver något så urbota korkat, och då kan man kanske tala om det på ett SAKligt sätt utan att för den sakens skull gå till personliga ifrågasättanden om författarens hjärnkapacitet ;)

vi är ju trots allt människor, och är alla olika, som tur är.
precis som det faktum att vi kommer alltid tycka en del kör som idioter .... sedan är det frågan om hur långt man skall gå i tron om att man kan fostra andra till att köra som man själv finner är korrekt :D

för en del ÄR det en väldig prestige fråga uppenbarligen, vad man kör för märke, förmodligen om man är lagd åt det hållet, så gäller det mycket annat också. som vilket bilmärke, vilken gräsklippare... ja va fan som helst... men för min del är det deras bekymmer... stackars dom att ha denna noja tänker jag. men det är ju deras problem så att säga...
precis som någon skrev ovan.. var och en blir salig på sitt sätt...

det är svårt att sätta en ribba på ett forum om att alltid hålla en god ton. det är ju inte så i verkligheten, och om man skulle censurera bort alla känslomässiga uttal/text så blir det ju ungefär lika spännande som att höra på Fredrik Reinfelt prata....

men som sagt, självklart skall man följa forumets regler vad gäller skitkast och pers påhopp när det går till överdrift.

det är min tanke... iaf
peace brothers...

Ankan1
2014-03-15, 13:36
Ines Uusman var det visst där fet senare hävdas att hon blivit felciterad.

/F

Här har vi en annan kossa vid namn Laila Freivalds som talade om hur viktigt det var att stoppa privatiseringen av hyresrätter när journalister kom på att Laila Freivalds själv precis köpt loss sin egen hyresrätt.Så går det till i ryggdunkaregänget på Rosenbad när man lever det glada livet på folkets inbetalda skattepengar ... LOL. :D

v5UMYOa11oA

TMax500
2014-03-15, 14:27
Mitt inlägg som startade just den här tråden syftade inte primärt på de värsta påhoppen. De tror jag att moderatorn Pewa tar hand om.

Inte heller om att många trådar spårar ur. Även om det är problem i sig.

Utan det faktum att jag upplevde att det var så många småsura inlägg. Gnälligt och grinigt. Typ "sura gubbars gnällstuga".

Och så vill vi väl inte ha det??

Olle Å
2014-03-15, 15:37
Mitt inlägg som startade just den här tråden syftade inte primärt på de värsta påhoppen. De tror jag att moderatorn Pewa tar hand om.

Inte heller om att många trådar spårar ur. Även om det är problem i sig.

Utan det faktum att jag upplevde att det var så många småsura inlägg. Gnälligt och grinigt. Typ "sura gubbars gnällstuga".

Och så vill vi väl inte ha det??

Nä, det vill vi inte. Det kan lätt bli lite sandlåda över vissa inlägg:eek:

räven
2014-03-15, 16:49
Läsaren läser som den vill, allt är nog inte skrivet på så blodigt allvar. Den som skriver en massa könsord på raken bör hamna i papperskorgen. I övrigt , tja så här kan de väl va.

engström67
2014-03-15, 18:29
Håller med.har väl själv bidragit med en massa och inte bryr jag mig så mycket om det spårar ur.Tar man illa vid sig så kan man ju låta bli att logga in.Men tror dom flesta är så nyfikna och inte kan låta bli och kanske sedan fälla nån kommentar som nån annan inte gillar,OCH.:).Har väl blivit kallad både det ena och det andra,men vad gör det.:)

EVK
2014-03-15, 19:26
Tar man illa vid sig så kan man ju låta bli att logga in.
Nog för att vi har ett aktuellt exempel där den kommentaren är väldigt relevant. Men generellt tycker jag ändå att vi kan försöka hålla en god ton. Det är en sak att smågnabbas lite när alla parter deltager. Men det blir väldigt tråkigt när någon försöker ta upp något relevant och seriöst och andra spårar ur tråden med skitkastning.

V Saarela
2014-03-15, 19:42
Bra tråd/poäng/påpekande TMax

Fattar inte varför Hondamannen på nått konstigt sätt ensam fått "skulden" och att medskyldiga till jiddret sitter nu i bakgrunden och fnissar

Jo....en del skulle nog behöva alkolås på datorn

Bra poäng EVK, känns som att det är svårt att försöka vara seriös när det gäller(med det menar jag inte att allt ska bara vara allvar)

Nysse
2014-03-15, 19:51
Visst är små gliringar helt ok, men personliga påhopp och dåligt språk det går fetbort.
Visst är det lätt att idiotförklara någon när det sker elektroniskt på avstånd och över nätet men hur många av dessa personliga påhopp skulle ske öga mot öga irl?
Så varför inte bete sig på forumet som i verkligheten?


Skickat från en obestämd plats i värden!

V Saarela
2014-03-15, 20:08
Visst är små gliringar helt ok, men personliga påhopp och dåligt språk det går fetbort.
Visst är det lätt att idiotförklara någon när det sker elektroniskt på avstånd och över nätet men hur många av dessa personliga påhopp skulle ske öga mot öga irl?
Så varför inte bete sig på forumet som i verkligheten?


Skickat från en obestämd plats i värden!

När jag gav mig in i internetvärlden så bestämde jag mig för att vara en "offentlig" person, dvs....vem som helst kan få tag på mitt tel.nummer/adress.
Det beslutet tog jag för att jag ska stå för det jag skriver. Ibland har man ju önskat att man varit anonym och bett nån ta sig i skrevet och dra åt helvete. Men man gör ju inte det med risken att det kan ju vara en typ mordbrännare man hotar :)

Dock, måste säga att såhär efter att hängt många år på forum så.....känns det jäkligt bra att vara offentlig. Blir bäst så i slutändan :)

räven
2014-03-15, 20:09
Tre ting kan bli lite gnat om, fanatism, alltid ha rätt, å aldrig ge sig. Undviker man detta brukar livet vara genomförbart

Nysse
2014-03-15, 20:12
@Saarela.
Bra inställning, gillar den.

Ove
2014-03-15, 21:05
@Saarela.
Bra inställning, gillar den.

:dito: Instämmer! Att vara anonym för att kunna vara hur otrevlig som helst är egentligen bara fegt. :rolleyes:

TheCrow
2014-03-15, 21:24
Om man hänger på många olika forum så uppstår ofta en gemensam nämnare i det att det ofta är en och samma klick människor som blir "sårade" och som sen ska lämna forumen under martyrbanderoll. Inte sällan är det folk som drivit olika frågor in absurdum och ska frälsa världen med sina insikter.

Jag tror det är att betrakta som en normal del av forumvärlden.

/Freddo

räven
2014-03-15, 22:45
Om man hänger på många olika forum så uppstår ofta en gemensam nämnare i det att det ofta är en och samma klick människor som blir "sårade" och som sen ska lämna forumen under martyrbanderoll. Inte sällan är det folk som drivit olika frågor in absurdum och ska frälsa världen med sina insikter.

Jag tror det är att betrakta som en normal del av forumvärlden.

/Freddo

Bra å sant, så upplever jag också. Forummartyrerna .

Olle Å
2014-03-15, 23:31
Bra å sant, så upplever jag också. Forummartyrerna .

SOM NÅGON SA, DET SMYGER IKRING TROLL I FORUMEN:mad::mad::mad:

räven
2014-03-15, 23:40
SOM NÅGON SA, DET SMYGER IKRING TROLL I FORUMEN:mad::mad::mad:

Vi är ju alla olika både som skrivare å läsare

Kakel_anders
2014-03-16, 11:19
Tycker att det vore synd om du hoppade av!

Kan bara instämma, visst tycker vi alla olika men så fort vi bara kommer ut och kan börja rulla på allvar så lägger det sig nog :)

Twenty2
2014-03-16, 11:26
Som Anders säger. Får alla bara rulla ut och åka lite så släpper nog mycket frustration .
Självklart ska man kunna uttrycka sin mening på ett forum utan att det ska bli rama skri. Men man ska samtidigt vara medveten om att andra har samma rätt att utrycka sin.
Ryck på axlarna åt vad andra tycker i känslo/smak/traditionsfrågor. Man kan ju i te "tvinga någon annan att ha rätt" :).

Och vad fan har hänt med alla människor i detta landet? Folk blir kränkta för ingenting nu för tiden.

räven
2014-03-16, 11:27
Kan bara instämma, visst tycker vi alla olika men så fort vi bara kommer ut och kan börja rulla på allvar så lägger det sig nog :)

När stora vinterdeppet lagt sig menar du ?

Kakel_anders
2014-03-16, 11:29
När stora vinterdeppet lagt sig menar du ?

Korrekt, tog en kalasrunda igår på 10mil och jag känner redan hur vilja att slå folk på käften krymper sig mindre ;)

Olle Å
2014-03-16, 12:24
Korrekt, tog en kalasrunda igår på 10mil och jag känner redan hur vilja att slå folk på käften krymper sig mindre ;)

Vad tusan gör de som inte har en hoj att ta ut sin frustration på ???:D:D

Ove
2014-03-16, 15:33
Vad tusan gör de som inte har en hoj att ta ut sin frustration på ???:D:D

:mad: Motorsåg!! :D

räven
2014-03-16, 17:25
:mad: Motorsåg!! :D

Ove då, motorsåg ingår inte i epitetet nöjesmaskiner

Ove
2014-03-16, 18:07
Ove då, motorsåg ingår inte i epitetet nöjesmaskiner

:) Jo om man är amatör. ;)

Ove
2014-03-16, 18:38
:hmmmm2: Ska försöka vara lite seriös...

Det har varit en tid med tjafs och skit på forumet och jag har försökt komma på vad som ställer till och lite har jag funnit:

- Om man kommer ny och har negativa åsikter om andras hojar, handlare, verkstäder, religion eller vad som helst så får man raggen att resa sig på väldigt många. Man kan väl börja lite mjukt istället för att gå direkt in och drämma till med storsläggan.

- Skriva att man tycker att folk är tröga i huvvet, eller rent av idiot för att man gillar/inte gillar t.ex. handväxel är inte OK! Försök vårda språket, jag har för mig att det står i forumreglerna så det borde vara helt klart.

Nu har det blivit så att Honda ska nämnas med försiktighet för bara namnet verkar få raggen att resa sig i nacken på många. Sånt som återkommer till leda i vilken tråd som helst är inte kul, man tröttnar.

Så nu har jag försökt vara seriös, nu återgår jag till normalläge.... :rolleyes:

räven
2014-03-16, 18:44
:hmmmm2: Ska försöka vara lite seriös...

Det har varit en tid med tjafs och skit på forumet och jag har försökt komma på vad som ställer till och lite har jag funnit:

- Om man kommer ny och har negativa åsikter om andras hojar, handlare, verkstäder, religion eller vad som helst så får man raggen att resa sig på väldigt många. Man kan väl börja lite mjukt istället för att gå direkt in och drämma till med storsläggan.

- Skriva att man tycker att folk är tröga i huvvet, eller rent av idiot för att man gillar/inte gillar t.ex. handväxel är inte OK! Försök vårda språket, jag har för mig att det står i forumreglerna så det borde vara helt klart.

Nu har det blivit så att Honda ska nämnas med försiktighet för bara namnet verkar få raggen att resa sig i nacken på många. Sånt som återkommer till leda i vilken tråd som helst är inte kul, man tröttnar.

Så nu har jag försökt vara seriös, nu återgår jag till normalläge.... :rolleyes:

Ove ibland tycker jag att du är en förståndig gubbe. Sen att du kör fel Mc märke får man väl stå ut med.

Ove
2014-03-16, 18:57
Ove ibland tycker jag att du är en förståndig gubbe. Sen att du kör fel Mc märke får man väl stå ut med.

:rock: Inte nog med fel märke - den är ful också. :p

räven
2014-03-16, 19:38
:rock: Inte nog med fel märke - den är ful också. :p

Jag vet men vågar bara ge dig en sak i taget, så du inte blir sur på mig

engström67
2014-03-16, 21:18
Ove ibland tycker jag att du är en förståndig gubbe. Sen att du kör fel Mc märke får man väl stå ut med.

Jag kan jag mä det vet jag,MEEEN SLUTA NU DÅ MED VAD SOM ÄR FEL MÄRKE :):) har om jag tänker efter inte pratat skit om något märke i nån tråd.Så jag kan ju vara snäll mä,:D

Ove
2014-03-16, 22:17
Jag vet men vågar bara ge dig en sak i taget, så du inte blir sur på mig

:aetsch: Spelar ingen roll - begriper ändå inget för jag är så jääädra korkad och dum som kan köra en så ful hoj. Dessutom har den ingen färg, bara ett hål i ljuset - svart. :(

TheCrow
2014-03-16, 22:40
Nu har jag iofs aldrig påstått att nån är trög/korkad för att dom gillar handväxel eller för att jag skulle ogilla densamma. Tvärtom tycker jag det är lite charmigt på vissa hojar. Det jag påstod var att det är en korkad lösning och att man kanske är lite småkorkad om man inte insåg varför. Man får ju faktiskt skilja på saker och ting innan man tar fram offerkoftan.

Jag tycker det är korkat att röka och det hindrar ju inte folk från att gilla det heller. Världen går väl inte under beroende på vad jag tycker...

Knarr
2014-03-16, 22:58
Handväxel o fotkoppling verkar väldigt opraktiskt, men det e attans coolt! http://i1108.photobucket.com/albums/h411/Rund_Funken/008_zps8599cc3a.gif


Knarr
:aetsch:

Nina
2014-03-17, 12:44
Ibland har det tyvärr hänt att någon ställt en fråga i någon tråd som då blivit drabbad av ovidkommande inlägg. Sånt är inte roligt, varken för TS eller den som läser och kanske också vill hitta ett svar. Det liknar ett annat mc-forum där tråd efter tråd hackas sönder med allehanda inlägg utom det TS vill ha svar på.

Det här forumet har varit grymt trivsamt och skonat från ovidkommande inlägg lika med tjafs om ditten och datten men nu på senare år (ja det har pågått en bra lång tid) har det drabbats av dylika inlägg.

Om man inte har ett bra svar på någon fråga eller annat användbart – skriv inte då. Håll trådarna rena är ni snälla.

Tack på förhand. :)

TheCrow
2014-03-17, 13:20
Sånt kommer med växande forum. Lär tydligen finnas en matematisk formel för att räkna ut när. Finns en annan formel för att räkna ut när nazi-referenser dyker upp. Så antagligen nått man får vänja sig vid.

Personligen tycker jag inte att det är så stort problem. Inte sålänge det är någorlunda närliggande ämnen. Det gör det mer levande precis som ett samtal. Skulle man hålla det helt rent skulle man lika gärna kunna googla istället tänker jag.

TMax500
2014-03-17, 13:42
Men vi kan hjälpas åt att göra det bättre.

Ta bara den här tråden t ex, som jag startade för att jag tyckte att det var tjafsigt här och var. Den har redan klarat av ämnen som Inez Uusman, "fel märke" och fotkoppling. Det finns en väl dokumenterad oförmåga (ovilja?) att hålla sig något sånär till ämnet.

Vilket i sin tur innebär att många trådar bli rätt dåliga, rent innehållsmässigt. Om man skulle vara intresserad av ett visst ämne så ballar tråden snart ur till att handla om allt mellan himmel och jord. Huvudfrågan från TS skymtar kanske till här och var, men kan lätt drunkna i annat snack.

Vad jag vill komma till är att om vi skärper oss lite, och inte "sölar ned" trådarna, så blir forumet som helhet bättre.

TheCrow
2014-03-17, 13:49
Vad jag försökte säga var att alla ser det nödvändigtvis inte som sämre att då sker. Gränserna är olika för olika användare.

/F

Ankan1
2014-03-17, 14:01
Men vi kan hjälpas åt att göra det bättre.

Ta bara den här tråden t ex, som jag startade för att jag tyckte att det var tjafsigt här och var. Den har redan klarat av ämnen som Inez Uusman, "fel märke" och fotkoppling. Det finns en väl dokumenterad oförmåga (ovilja?) att hålla sig något sånär till ämnet.

Vilket i sin tur innebär att många trådar bli rätt dåliga, rent innehållsmässigt. Om man skulle vara intresserad av ett visst ämne så ballar tråden snart ur till att handla om allt mellan himmel och jord. Huvudfrågan från TS skymtar kanske till här och var, men kan lätt drunkna i annat snack.

Vad jag vill komma till är att om vi skärper oss lite, och inte "sölar ned" trådarna, så blir forumet som helhet bättre.

kQFKtI6gn9Y

:D

jrutgers
2014-03-17, 14:42
Jag håller med TMax500. Jag är själv fenomenal på att halka ifrån ämnet, men det är aldrig med uppsåt att provocera eller förstöra.
Ibland ser jag bara en möjlighet att ”krydda” till något som någon skrivit, och jag vet att det är fel, men jag gör det ändå. Och många med mig precis som du skriver.
Det är väl ganska få trådar som inte tar omvägar från ursprungsämnet men som sedan, förr eller senare, hittar tillbaka till det igen.

Betvivlar att jag skriver följande för att rättfärdiga mitt eget beteende, utanför att jag trots allt finner en viss skillnad i hur en del sk. Troll enbart satsar på att förstöra trådar genom att återkommande skriva samma sak om å om igen, och också på ett provocerande sätt med direkta angrepp och idiotförklaringar av folk, mot att kanske förgylla ett ämne med lite skoj.
Å andra sidan så respekterar jag att en del blir ruskigt irriterade på dom som vill fylla trådar med skoj också.

Kan man bara göra det med ”glimten i ögat” så är det väl inga större problem. Problemet ligger tyvärr däremot i att det är svårt att i skrift uttrycka tonläge i form av ironi m.m

Men - om det inte är kul..vad är vitsen?

Jag tycker att detta forum är så bra eftersom det är mångfald hos oss användare. Vi är intresserade av varandras olika smaker när det gäller hojar och intressen och jag är övertygad om att det är det som gör Hojen till den mötesplats det trots allt är.

Joråsåatteee…så é de ibland!

Ha de!

/ Janne

räven
2014-03-17, 15:28
Vi är några stycken här, förmodligen uppfattar vi texter olika å tänker olika om en text. I tal kan vi lättare korrigera. Skämtar gör vi olika. Man har svårt att förstå en homuristisk tanke i text om det handlar om mitt seriösa inlägg. Det brukar funka men passar kanske inte alla. Skämten om hojar å märken kunde man ju låta bli då somliga blir sårade. Frågan är hur mycket man ska begära innan det inte är kul att hänga på ett forum.

Foosi
2014-03-17, 15:36
kQFKtI6gn9Y

:D

:beer:

Nina
2014-03-17, 16:53
kQFKtI6gn9Y

:D

Ha ha ha, var hittar du alla filmer, Ankan1? :hello:

Helgoson
2014-03-17, 20:03
Att folk kastar skit på varandra förekommer på i stort sett varje forum.
Varför inte starta en avdelning som är 100 % fri från regler?
Dit kan alla frustrerade och folk med stort behov av att hävda sig gå när man vill för att
skälla på och kränka andra. Ger man sig in i det forumet får man ta skit, eller ge skit.
Och man kan inte klaga!
Namnförslag på den tråden: Looser's corner. :D

Utövar man detta på andra forum så blir det smisk på fingrarna!

Med vänlig hälsning Kenta

Knarr
2014-03-17, 21:03
Att folk kastar skit på varandra förekommer på i stort sett varje forum.
Varför inte starta en avdelning som är 100 % fri från regler?
Dit kan alla frustrerade och folk med stort behov av att hävda sig gå när man vill för att
skälla på och kränka andra. Ger man sig in i det forumet får man ta skit, eller ge skit.
Och man kan inte klaga!
Namnförslag på den tråden: Looser's corner. :D

Utövar man detta på andra forum så blir det smisk på fingrarna!

Med vänlig hälsning Kenta

Utmärkt ide´! :D

Knarr
http://i1108.photobucket.com/albums/h411/Rund_Funken/flip.gif

räven
2014-03-17, 21:39
Att folk kastar skit på varandra förekommer på i stort sett varje forum.
Varför inte starta en avdelning som är 100 % fri från regler?
Dit kan alla frustrerade och folk med stort behov av att hävda sig gå när man vill för att
skälla på och kränka andra. Ger man sig in i det forumet får man ta skit, eller ge skit.
Och man kan inte klaga!
Namnförslag på den tråden: Looser's corner. :D

Utövar man detta på andra forum så blir det smisk på fingrarna!

Med vänlig hälsning Kenta

Liknande kan man ha för dom ständigt kränkta

Foosi
2014-03-17, 21:50
Liknande kan man ha för dom ständigt kränkta


:beer:

jrutgers
2014-03-17, 22:44
Att folk kastar skit på varandra förekommer på i stort sett varje forum.

Varför inte starta en avdelning som är 100 % fri från regler?

Dit kan alla frustrerade och folk med stort behov av att hävda sig gå när man vill för att

skälla på och kränka andra. Ger man sig in i det forumet får man ta skit, eller ge skit.

Och man kan inte klaga!

Namnförslag på den tråden: Looser's corner. :D



Utövar man detta på andra forum så blir det smisk på fingrarna!



Med vänlig hälsning Kenta


Eller kanske skall namnet vara 12B ( med tanke på filmen Ankan delade)


Sent from my iPad using Tapatalk

Helgoson
2014-03-18, 18:59
Eller kanske skall namnet vara 12B ( med tanke på filmen Ankan delade)


Sent from my iPad using Tapatalk

:rock: