handdator

Visa fullständig version : Låst garaget.



Gibson
2007-11-24, 14:16
Nu har jag låst garaget så att inte tar sig in. Jag har lagt ensilage balar framför dörrarna, dom väger 700 kg styck så ingen lär ju kunna flytta på dom. Meningen är att dom inte ska kunna ta ut någonting stort genom dom dörrarna tex mc:n, jag har en lite smal dörr på baksidan som jag har lås på men skulle dom bryta sig in så kan dom ju bara ta småsaker genom den dörren så hojjarna är säkra nu. ;D

Boogieman
2007-11-24, 14:48
Själv så sätter jag min tillit till grannens och vår Rottweiler. Även om lagen är så kontruerad att jag får stå för eventuella skador som dom åstadkommer så struntar jag i det 8)

Kanten
2007-11-24, 15:02
Själv så sätter jag min tillit till grannens och vår Rottweiler. Även om lagen är så kontruerad att jag får stå för eventuella skador som dom åstadkommer så struntar jag i det 8)


:o Vem ställer till med mest åverkan på tjuvarna då, grannen eller Rottweilern 8)

Nina
2007-11-24, 15:49
Det låter bra. Själv har jag larm och allt, går larmet ringer telefon. Det är ett fasligt oljud om man glömmer larma av före man öppnar dörren...

Boogieman
2007-11-24, 23:49
Själv så sätter jag min tillit till grannens och vår Rottweiler. Även om lagen är så kontruerad att jag får stå för eventuella skador som dom åstadkommer så struntar jag i det 8)


:o Vem ställer till med mest åverkan på tjuvarna då, grannen eller Rottweilern 8)
Dom är snälla bägge två, men Tarraz är störst i käften av de båda ;D


Ps. Grannen heter Jan ;)