handdator

Visa fullständig version : Kunde bara inte låta bli !



Allaandranamnvarupptagna
2014-01-04, 17:34
Köpte mig en ny hjälm i bromölla samt ett nytt fint ryggskydd för någon dag sedan.. blev så himla sugen på att prova grejerna när man kör.. sugen har jag varit och idag blev det av.
så jag delar med mig av årets första mc "tur" idag 1.8 mil :beer:

Jäkla skit att snön den kommer när som.. vill bara beta asfalt!

Hoppas på toppen sommar i år!

Ankan1
2014-01-04, 17:54
Annars är det väl bara att köra in hjälmens passform på huvudet i TV soffan.Kan ju fälla ner visiret samtidigt ... LOL.

räven
2014-01-04, 18:20
Annars är det väl bara att köra in hjälmens passform på huvudet i TV soffan.Kan ju fälla ner visiret samtidigt ... LOL.

Vindbruset ?

Mymlan
2014-01-04, 18:25
Annars är det väl bara att köra in hjälmens passform på huvudet i TV soffan.Kan ju fälla ner visiret samtidigt ... LOL.

Jag "körde in" min första hjälm genom att köra motorcykel i min kompis tv-soffa (spelade något motorcykelspel på hennes playstation). Säkerheten är viktig, man kan ju faktiskt trilla ur soffan. XD :D

klaus
2014-01-05, 00:55
du kan ju ha fläkt till vindbruset och ryggskyddet går att testa i skidbacken :)

Allaandranamnvarupptagna
2014-01-05, 11:04
Annars är det väl bara att köra in hjälmens passform på huvudet i TV soffan.Kan ju fälla ner visiret samtidigt ... LOL.

Precis, sen hade jag fjällan vid sidan om som puttade mig i olika riktningar för att simulera centrufegalkraften ;)

Allaandranamnvarupptagna
2014-01-05, 11:05
du kan ju ha fläkt till vindbruset och ryggskyddet går att testa i skidbacken :)

Har ingen vidare snö här nere :/