handdator

Visa fullständig version : adrenalinkick eller blivande organdonatörer



Foosi
2013-11-11, 13:58
http://vitaminl.tv/video/911?ref=ft

ingen här skulle någon gång köra på detta viset såklart
:flute:

Mymlan
2013-11-11, 14:30
Definitivt organdonatorer!!! PS jag funderar också på att skriva på ett donationspapper även om jag inte kör som idioterna i videon :)

Foosi
2013-11-11, 15:21
Definitivt organdonatorer!!! PS jag funderar också på att skriva på ett donationspapper även om jag inte kör som idioterna i videon :)

ja Mymlan, ingen dum idé att ha ett sånt kort i plånboken... skulle kunna rädda någon precis som andra skulle kunna rädda oss..... ;)

Grusbusen
2013-11-11, 20:30
Problemet är nog att det inte blir så mycket kvar att donera när det väl smäller.

Har man en liten penis så...

Kakel_anders
2013-11-12, 07:14
Ja ehmm de lärde oss något på risk 1an om medvetna risker... :)

Ove
2013-11-12, 09:21
ja Mymlan, ingen dum idé att ha ett sånt kort i plånboken... skulle kunna rädda någon precis som andra skulle kunna rädda oss..... ;)

:) SMC;s märke "Medical card in helmet" och kortet tillsammans med andra uppgifter innanför hjälmfodret?

Foosi
2013-11-12, 10:44
:) SMC;s märke "Medical card in helmet" och kortet tillsammans med andra uppgifter innanför hjälmfodret?

ja, just det.. det fick vi medlemmar med årets medlemskort juh :)

Kakel_anders
2013-11-12, 11:47
Ja sånt dära är ren idioti, jag kan å ena sidan förstå att vissa bara måste ha denna form av "kick" men jag kommer aldrig att förstå varför man måste utsätta andra för den fara det medför..

Denna (Varning långa) video är också ett exempel på varför man ibland tycker att det borde vara en obligatorisk riskutbildning/uppkörning för alla fordonsbehörigheter en gång om året...

Ibland känns det som en kostig sak att kolla på sånt här, och även om det är periodvis så man drar på smilgroparna så är det i verkligheten inget roligt alls =(

XiykwlajACM

Hey guys, lets work on our wheelies on the freeway in only flipflops and t-shirts!

Splendid idéa Jeeves!

Olle Å
2013-11-12, 16:58
Ja sånt dära är ren idioti, jag kan å ena sidan förstå att vissa bara måste ha denna form av "kick" men jag kommer aldrig att förstå varför man måste utsätta andra för den fara det medför..

Denna (Varning långa) video är också ett exempel på varför man ibland tycker att det borde vara en obligatorisk riskutbildning/uppkörning för alla fordonsbehörigheter en gång om året...

Ibland känns det som en kostig sak att kolla på sånt här, och även om det är periodvis så man drar på smilgroparna så är det i verkligheten inget roligt alls =(

XiykwlajACM

Hey guys, lets work on our wheelies on the freeway in only flipflops and t-shirts!

Splendid idéa Jeeves!
Ser ut som om det är tre saker man skall undvika. Att åka på bakhjulet, att åka på framhjulet , att åka mc.:eek::eek::eek:

Kakel_anders
2013-11-12, 17:09
Hehe ja ibland undrar vad man gör men sålänge lyckan är total så är den hehe.. Händer aldrig mig endå ;)

saiter
2013-11-12, 23:00
Gick åt lite plast i den där "no prisoners 2013! vol.1"
Har dom dårliga däck, eller hur gör dom?

// AA

rolfmm
2013-11-13, 17:35
Close, but no sigar.......
http://www.youtube.com/watch?v=0oltWnFEvcA :eek::eek::eek:

Kakel_anders
2013-11-13, 17:54
Härligt med förare som är med på banan. Förtjänar en stående ovation för den snygga räddningen :)

V Saarela
2013-11-13, 18:41
Jag är väl en ganska sund och försiktig hojförare normalt men......


Kanske svårt och förstå för den som inte kör vinter med kortdubb hur sladdrigt det kan bli både fram och bak och framför allt, kanske olämpligt att ligga på full spinn nära vajerräckena? :)
Så är det ju när adrenalinet pumpar.....då försvinner ju det där med sunt förnuft :(

Bw4XN3VmHF8

Kakel_anders
2013-11-13, 18:49
Jag är väl en ganska sund och försiktig hojförare normalt men......


Kanske svårt och förstå för den som inte kör vinter med kortdubb hur sladdrigt det kan bli både fram och bak och framför allt, kanske olämpligt att ligga på full spinn nära vajerräckena? :)
Så är det ju när adrenalinet pumpar.....då försvinner ju det där med sunt förnuft :(

Bw4XN3VmHF8

hehe... ser hur kul ut som helst! Skulle va kul att prova :)