handdator

Visa fullständig version : Makeover



engström67
2013-11-07, 22:06
Nu när det är garaget som gäller för mig och min hoj så varför inte passa på att göra nått eget.:) Xenonkonvertering,klar.Slipon monterat.Fortsättning följer.
3519

jrutgers
2013-11-08, 08:52
Tjusigt Engström!
Men vars har du alla grejer i garaget? Ser ju helt kliniskt ut! Snyggt!

engström67
2013-11-08, 10:00
Tjusigt Engström!
Men vars har du alla grejer i garaget? Ser ju helt kliniskt ut! Snyggt!

Tack he he.Tank och andra kåpdelar ligger på golvet bakom hojen.Dom ska bort på lackering snart.Sedan har jag ju en arbetsbänk bakom mig.Vill ha ordning och reda och garaget.Har hyllor på väggarna som jag gjort och allt som inte ska andvändas på ett tag åker upp på vinden i garaget:)

räven
2013-11-08, 12:31
Tack he he.Tank och andra kåpdelar ligger på golvet bakom hojen.Dom ska bort på lackering snart.Sedan har jag ju en arbetsbänk bakom mig.Vill ha ordning och reda och garaget.Har hyllor på väggarna som jag gjort och allt som inte ska andvändas på ett tag åker upp på vinden i garaget:)

Ska du måla GSblå ?

engström67
2013-11-09, 01:06
Ska du måla GSblå ?

Nej:) BRG

Olle Å
2013-11-09, 11:02
Jättetrevligt att ha ordning i garaget. Den som kunde säga detsamma. Försöker i allafall. Men det är inte lätt då mitt garage är mera som verkstad och lager, eftersom jag fortfarande driver med byggservice och dessutom har ett litet jordbruk. Viss ordning måst man ju ha. Ett stort problem är ju alla " bra att ha " grejer. Vad skall man kasta? Har hänt att gamla grejer kommit till användning efter flera år. Senast var det en bromsskiva från en Honda Dominator som fick utgöra stommen till en större remskiva på en borrmaskin. Har tyvärr ingen annan uppvärmning än en vedkamin som används vid behov. Ibland försvinner det ju prylar, men kan dyka upp flera år senare. Hittade en lufttrycksmätare igår som varit försvunnen säkert i tio år. :D:D:):)

räven
2013-11-09, 11:15
Jättetrevligt att ha ordning i garaget. Den som kunde säga detsamma. Försöker i allafall. Men det är inte lätt då mitt garage är mera som verkstad och lager, eftersom jag fortfarande driver med byggservice och dessutom har ett litet jordbruk. Viss ordning måst man ju ha. Ett stort problem är ju alla " bra att ha " grejer. Vad skall man kasta? Har hänt att gamla grejer kommit till användning efter flera år. Senast var det en bromsskiva från en Honda Dominator som fick utgöra stommen till en större remskiva på en borrmaskin. Har tyvärr ingen annan uppvärmning än en vedkamin som används vid behov. Ibland försvinner det ju prylar, men kan dyka upp flera år senare. Hittade en lufttrycksmätare igår som varit försvunnen säkert i tio år. :D:D:):)

Vist är det trevlig att hitta gammal kär vän i röran

engström67
2013-11-09, 12:01
Mitt garage är till för att pula och greja med min mc så bil,cyklar och sådant åkte ut.En rejäl arbetsbänk och garderober och rent,det gillar jag.Sedan ska det finnas musik:).En kronblomssoffa står på önskelistan som man kan ligga och fundera på och ett litet kylskåp med nå dricka i:).Ny Crawford port kommer och att sätta upp taklist.