handdator

Visa fullständig version : HÖSTTRÄFF Värmland.



Olle Å
2013-09-14, 08:52
Jag har ordnat många träffar här i Värmland på höst eller våren.
Siktar nu på en träff den 18/10.
prel tidsprogram.
Träffas fredag kväll 18/10 för en macka och lite snack på Värdshuset Kungskvarnen i Borgvik.

Lördag morgon efter frukost en tur som kommer att gå i södra Värmland och norra Dalsland
ev. med en avstickare in i Norge. Lite bra grusväg och mycket krokig asfalt. Lunch någonstans under dagen. Gemensam middag på kvällen. Beroende på deltagarna, så blir väl turen ca 30 mil.

Söndag fm. efter frukost , hemfärd

Vill ha svar snabbt via PM för att kunna kolla intresset och boka.

Återkommer snarast med priset. Gäller alltså: två övernattningar, en middag, två frukost och en ankomstmacka.

Tyvärr inte lämplig tur för glidare.

Ove
2013-09-14, 20:08
:) Låter intressant för du hittar till alla kurvor i området! Men du - vad bjuder du på för väder? :o :D

Olle Å
2013-09-14, 20:39
:) Låter intressant för du hittar till alla kurvor i området! Men du - vad bjuder du på för väder? :o :D

Som vanligt, bra väder med bra kläder.
Hoppas bara att det har regnat så att grusvägarna inte dammar.
Både mygg och turister borde vara borta vid det laget. Även en massa löv, så man kan se den omväxlande och vackra naturen. Blir ju ingen buskörning, så man hinner titta lite åt sidorna oxå.:):):):D:D:D

Väse Conny
2013-09-14, 22:45
Kul det finns stor risk att en Dominator från Väse kommer med
Jag skulle i samma andetag vilja tacka sommaren 2013 samt min Dominator för de naturupplevelser jag fått uppleva, de hade aldrig jag fått uppleva om ni 2 inte funnits
Jag har funnit en inre frid bland skogsbilvägar o ödetorp som gjort mig till en mycket mer harmonisk människa

Olle Å
2013-09-15, 07:12
Kul det finns stor risk att en Dominator från Väse kommer med
Jag skulle i samma andetag vilja tacka sommaren 2013 samt min Dominator för de naturupplevelser jag fått uppleva, de hade aldrig jag fått uppleva om ni 2 inte funnits
Jag har funnit en inre frid bland skogsbilvägar o ödetorp som gjort mig till en mycket mer harmonisk människa

Vore trevligt om du kunde komma med. Vill du inte avnjuta Kungskvarnens faciliteter, så är du välkommen att följa med på turen.:):):rock::rock:
Turen startar 9oo den 19 Oktober.

Olle Å
2013-09-15, 07:21
Har fått en offert från Kungskvarnen.
Pris för boende i enkelrum 2251:-
Dubbelrum 1803:-

Då ingår alltså kaffe och macka fredag kväll 18/10
Två övernattningar
Två frukost
Tvårättersmiddag lördag kväll 19/10

Deltagandet enbart i turen kostar inget.

Anmälan snarast till mitt PM

Du kan fråga och kommentera här på tråden.