handdator

Visa fullständig version : Sadel ombyggnad



AxJ
2013-06-14, 00:45
Tjena allesammans hitta det hit till detta grymma forum som gett mig en del bra idéer redan.

Håller på att bygga bobber av en vn800 och har bestämt mig att den nuvarande sola sadeln som är inte håller måttet längre och har bestämt mig för att tillverka en ny med vitt skinn/tyg svarta sömmar o lite smalare.

Undrar nu om det är någon som vet någon affär i Stockholms trakterna som säljer bra material för det?

Olle Å
2013-06-14, 13:36
Tjena allesammans hitta det hit till detta grymma forum som gett mig en del bra idéer redan.

Håller på att bygga bobber av en vn800 och har bestämt mig att den nuvarande sola sadeln som är inte håller måttet längre och har bestämt mig för att tillverka en ny med vitt skinn/tyg svarta sömmar o lite smalare.

Undrar nu om det är någon som vet någon affär i Stockholms trakterna som säljer bra material för det?

Känner inte till firmorna runt Stockholm, men önskar dig välkommen till ett forum där de flesta får råd.:):):)

Twenty2
2013-06-14, 18:55
Kolla med "Bromma bil och båtklädsel" som ligger i Täby kyrkby.
Gjorde min sadel där och är nöjd så här långt. Skicka pm så kan jag greja en bild eller tre

AxJ
2013-06-15, 10:59
Okey tack ska kolla upp deras hemsida, skickar ett pm