handdator

Visa fullständig version : VAKEN.



Gibson
2007-11-03, 04:30
Nu sitter jag här mitt i natten och är klarvaken, jag gick och la mig 23:30 och sov ca 3 timmar men nu är det som det har varit dom senaste skiftcyklarna. Det regnar ute och jag är lite orolig över kompisens kor som han körde hit igår, det är 18 st och jag tror att dom har gått ur hagen och gett sig iväg för det är så tyst, dom förde ett jäkla liv igår kväll.
Jag får åka ut när det ljusnar och kolla hur läget är.
Jag ska surfa en stund men sen blir det nog att fortsätta läsa boken som jag håller på med, just nu kommer jag inte på vad den heter eller vad författaren heter, den ligger uppe i sovrummet så jag ser inte det nu, men den var hyfsat bra så här långt, inte någon riktig höjdare men det kan ju inte alla böcker vara.
Imorgon ska jag hjälpa till med ytterligare en brygga och sedan ska jag ta upp våra båtar innan det blir för kallt, sen ska jag prata med en kompis om min bil, tycker att det är lite glapp i framvagnen och höra om vi kan kolla det i helgen.

Nina
2007-11-03, 08:52
De kanske bara gått och lagt sig. Men nu är det ljust ute så jag är nyfiken om korna står kvar. Och de kanske bara hade en diskussion om nya boplatsen en stund i går kväll? De borde ju ha känt att det är nytt, kanske därför de råmade. ;)

Gibson
2007-11-03, 13:29
De kanske bara gått och lagt sig. Men nu är det ljust ute så jag är nyfiken om korna står kvar. Och de kanske bara hade en diskussion om nya boplatsen en stund i går kväll? De borde ju ha känt att det är nytt, kanske därför de råmade. ;)



Jodå dom är kvar. :)