handdator

Visa fullständig version : Fick testa grannens 750



Zeeuus
2013-06-09, 23:15
Har en mycket trevlig granne som lät mig prova hans "andra" hoj. En BMW k75 tror jag den heter. Samma som polisen körde förr.
Vilken makalös maskin. Tog inte många minuter innan jag kände mig hemtam med den. Nu känns min hoj verkligen som en moped I jämförelse.
Men, den gör vad den ska och är det riktigt kurvigt, är den riktigt kul.

Sent from my HTC Desire using Tapatalk 2

Jourtjänst
2013-06-09, 23:51
Har en mycket trevlig granne som lät mig prova hans "andra" hoj. En BMW k75 tror jag den heter. Samma som polisen körde förr.
Vilken makalös makin. Tog inte många minuter innan jag kände mig hemtam med den. Nu känns min hoj verkligen som en moped I jämnförelse.
Men, den gör vad den ska och är det riktigt kurvigt, är den riktigt kul.

Sent from my HTC Desire using Tapatalk 2

Jag har bytt från BMW till Custom, och det är en annan typ av upplevelse. Men mycket trevlig och kul sådan!

Ankan1
2013-06-10, 02:37
... och sedan en dag så provade du en 1100cc sportmotor och då trillade hela himlen ner ... LOL.
Nåja, de flesta hojar har ju sin egen lilla charm och tur är väl det.

Jourtjänst
2013-06-10, 05:59
Nåja, de flesta hojar har ju sin egen lilla charm och tur är väl det.

Jag menar väl det. Och testandet är enda vägen till den ultimata hojen, och då pratar jag inte om mer eller mindre korta provkörningar.

V Saarela
2013-06-10, 06:20
Korkat :)

...man ska aldrig prova andra hojar om man inte funderar på allvar att byta.....

Olle Å
2013-06-10, 08:27
Korkat :)

...man ska aldrig prova andra hojar om man inte funderar på allvar att byta.....

Det värsta som kan hända är ju att kvadda kompisens hoj och det andra om man ångrar den hoj man har.:mad::mad:

pentti01
2013-06-10, 08:47
... och sedan en dag så provade du en 1100cc sportmotor och då trillade hela himlen ner ... LOL.
Nåja, de flesta hojar har ju sin egen lilla charm och tur är väl det.

:beer: