handdator

Visa fullständig version : Åka en runda och käka lite ?



Twenty2
2013-06-05, 16:29
Funderar på att dra mig till handlesboden i Västberga (stockholm) och därefter åka en sväng för att käka lite. Och antagligen åka lite mera.

Någon som har några uppslag ? Eller kanske rent utav är sugen på att hänga med ?

Zeeuus
2013-06-06, 00:01
Funderar på att dra mig till handlesboden i Västberga (stockholm) och därefter åka en sväng för att käka lite. Och antagligen åka lite mera.

Någon som har några uppslag ? Eller kanske rent utav är sugen på att hänga med ?

Såg det först nu, dessutom har jag mekat mest ikväll. Annars hade det varit jättekul.
Vad blev det för inköp?

/Zeeuus

jaggajao
2013-06-06, 11:45
jag är på idag!
om ni vill ha med en som gärna kör sist och inte brummar för hög hastighet :)

Twenty2
2013-06-06, 14:35
Zeeuus. Det blev en kevlar hoodie. Beställde ettåriga vattentäta brallorna från spada när jag kom hem.
Bara att skrika till om n vill ut och ta en tur. Kan eventuellt bli "hugg sexa" om vem det är som ska ligga bakom och föra oväsen, men man kan ju turas om ;)

Idag blir det oljebyte på sambons ena hoj, antagligen en sväng efter det och så lite övningskörning på småvägarna i Haninge / nynästrakterna

jaggajao
2013-06-06, 22:00
min dag blev jobb istället för hojåkande. dessa jävla solkurvor!!!
i morgon kanske!

Jourtjänst
2013-06-06, 22:52
min dag blev jobb istället för hojåkande. dessa jävla solkurvor!!!
i morgon kanske!

Järnvägen?

Twenty2
2013-06-07, 00:12
Imorgon blir det en trip med sambon..
Men lördag dag har jag inget planerat så är det någon som känner för att ta en runda i sthlmskrokarna under lördagen vid lunch så kan jag säkerligen joina.

jaggajao
2013-06-07, 03:42
yes! fyra stycken än så länge denna veckan.
dålig tajming att ha jouren på... :(

lördag siktar vi på!

Zeeuus
2013-06-09, 09:59
Så hur blev det?
Jag tänkte ta en runda idag.

Sent from my HTC Desire using Tapatalk 2

vargen
2013-07-25, 18:27
Nån som är vaken på den här tråden? En till järnvägare som vill ut å stånka runt lite...vaxholm/sigtuna nån kväll?