handdator

Visa fullständig version : Dagstripp



Mymlan
2013-05-25, 21:16
Det blev en liten dagsrunda idag i det fina vädret. Först blev det en tur till Bryggerigården här i stan där den lokala mc-klubben annordnade den årliga bruksrundan som dom kallar det, man behöver inte vara medlem för att delta. Följde tyvär inte med den här gången då man måste anmäla sig på förhand, men kanske nästa år. Hängde bara med för att språka lite med kamraterna och kolla lite på dom gamla brandbilarna som de frivilliga brandkåristerna ställde ut. Sedan drog jag iväg på egna äventyr. Körde omkring lite på landsbygden och undersökte vägar jag aldrig varit på tidigare. Körde vilse med flit vid ett tilfälle och det tog mig nästan en timme att komma tillbaka till bekanta vägar igen. Gjorde slutligen ett stopp vid Raseborgs slottsruin, det visade sig bli ett väldigt lååååångt stopp då jag stannade kvar i nästan 2 timmar och njöt av sommarsolen samt strövade runt och utforskade. :)

Mymlan
2013-05-25, 21:19
Närstudie av ruinen, pausade precis nedanför den :)

Mymlan
2013-05-25, 21:21
Lite vägkost måste man förståss ha med sig :D
Hur har förresten eran dag varit? :)

Markus
2013-05-26, 19:41
Ser ut som en trevlig dag. Själv hade jag en natt i skogen utan mc, men när jag kom hem tog jag en tur i regnet, jag får hoppas på bättre väder till veckan :)

Jourtjänst
2013-05-27, 21:08
Ser ut som en trevlig dag. Själv hade jag en natt i skogen utan mc, men när jag kom hem tog jag en tur i regnet, jag får hoppas på bättre väder till veckan :)

Vad gör du en natt i skogen?

Markus
2013-05-27, 23:22
Man sover :)

(Jag var ute med Friluftsfrämjandet)

Månne
2013-05-29, 22:27
Vad gör du en natt i skogen?

Du är välkommen att prova helgen efter midsommar, sist skratta jag så att jag kroknade ibland goa gubbar! :D