handdator

Visa fullständig version : Positiva baksidor



Nina
2013-05-25, 07:56
Wohoo, i dag skiner solen men jag ska inte ta en tur med hojen. Däremot ska jag tvätta, vaxa och putsa upp hundkojan för den ska på utställning. Så roligt det kommer bli! Ja alltså ställa ut, inte tvätta, vaxa och putsa för det är ett attans jobb pedant som jag är. Men jag vet att den kommer se superfin ut när jag är klar så det är helt klart värt allt slit.

För en kort tid sedan sprang jag in på en nagelsalong och fick ena rediga fina naglar. Alla som ser dem blir så imponerande av designen och de är toppenfina tycker jag. Och här kommer baksidan in: inga mc-handskar passar… ;)

Förvånansvärt så bra de håller, får se hur många som är hela efter biltvätten men de sitter än som tusan. Ibland ska man få unna sig själv lite, de gjorde ett toppenjobb i den salongen, jag är supernöjd och kommer gå dit fler gånger för de var dels skickliga och dels varsamma om naglarna. Finns många nagelsalonger som misshandlar naglarna så det gäller att hitta rätt. Den här salongen kan jag rekommendera helt klart!