handdator

Visa fullständig version : +5000



Nina
2013-05-11, 20:39
Oj! Det hade jag alldeles missat, det 5000:e inlägget här på forumet! Nu har jag 5000+ inlägg, vad roligt! Och det är ju ett bra forum, jag tycker den är helt okej. :)

I morgon är det vårtur på mc, funderade på att hänga med men det kan jag ju inte. Har lovat tjejkompisen att komma över på en fika mitt på dan. I går var jag hos en annan vän, hennes barn är för härliga. Den äldsta av dem har en sån humor och läste upp en jätterolig dikt hon skrivit själv. Jag gillar den verkligen. Nästa tjej hade målat en målning till mig, hon målar jättebra och den målningen fick jag ta med hem. Jag ska sätta den i glas & ram. Den yngste som var 1 år kom fram till mig direkt och skakade hand. Jag blev paff, han var rolig på sitt sätt med tuppkamsfrisyr och visade sin leksak han hade fått. Vi hade så mycket att prata om allihop så tiden bara sprang iväg. Tiden går fort när man har roligt, det är sant.

I dag fick Mazdan ta oskulden på dragkroken. Vi hämtade ett släp och for iväg och köpte en beg Mopar-motor. Jag tyckte det luktade bränt om bilen, motorn hade inte fått arbeta på så vis förrän nu, med lite extra tyngd i baken. Den gick så fint med släp. På ett ställe i Tullinge stod vi parkerade på en p-plats och vad kommer inte in om en exakt likadan bil i samma färg ha ha ha! Jag kunde inte låta bli men jag gav tummen upp och jag fick samma svar tillbaka: tumme upp!

Hej hopp, fortsatt trevlig lördag!

Susie
2013-05-13, 22:28
Grattis det är allt en himla massa inlägg,gillar det jag har läst av dig. Tycker det du skriver är välgrundat och informativt alltid roligt att läsa.

Nina
2013-05-14, 06:58
Grattis det är allt en himla massa inlägg,gillar det jag har läst av dig. Tycker det du skriver är välgrundat och informativt alltid roligt att läsa.

Åh tack ska du ha, nu växte jag en bit. ;)
Jag försöker få in intressanta saker i inläggen, ibland har jag tyvärr lite idétorka men brukar komma igång efter ett tag. :)