handdator

Visa fullständig version : Vart var ni idag !



Väse Conny
2013-05-10, 22:16
I dag Fredag 10/5 smet jag från jobbet lite tidigare, det var fint väder drog iväg på min Dominator mot nästa outforskade grusväg. Att köra så långt det bara går till vägsände är kul
Dock är det tungt att vända hojen..och jag har en liten hoj men stor...
Fina hus & sommarstugor ena dagen crusing eller vad det är när man glider runt på stan jag tror att vi fyller varandras behov, jag ser dessa hus/krogbesökare och de har mig att se på som glider förbi men jag vet att jag har roligast
60 mil har det blitt iår, senast var det 1979 eller 1980 minns inte
Det är så götttttt
:banana:

Olle Å
2013-05-11, 08:19
I dag Fredag 10/5 smet jag från jobbet lite tidigare, det var fint väder drog iväg på min Dominator mot nästa outforskade grusväg. Att köra så långt det bara går till vägsände är kul
Dock är det tungt att vända hojen..och jag har en liten hoj men stor...
Fina hus & sommarstugor ena dagen crusing eller vad det är när man glider runt på stan jag tror att vi fyller varandras behov, jag ser dessa hus/krogbesökare och de har mig att se på som glider förbi men jag vet att jag har roligast
60 mil har det blitt iår, senast var det 1979 eller 1980 minns inte
Det är så götttttt
:banana:

Höll på att reparera en rostig släpkärra. Tröttnade och tog en liten sväng på diverse grusvägar och besökte även Liljenäs Café som har den största räkmackan man kan hitta.
Hör av dig Conny, så skall jag visa dig de mest otroliga småvägar här ikring.:):):)

Väse Conny
2013-05-17, 23:09
Körde till jobbet i morse med hojen, kallt o lite krångligt men shit vilken härlig hemfärd det tog 2 timmar o minst 6 mil. Att kolla vägen bakom bommen är så hlmmla kul till vägsände

rogga
2013-05-17, 23:15
Har kört till jobbet hela vintern på MC ;-) så jag tycker de e helt okej nu

Väse Conny
2013-05-17, 23:19
JAja jag vet jag är inte tuffast men jag vet att jag är bäst :)

rogga
2013-05-17, 23:21
japp du e bäst ;-)