handdator

Visa fullständig version : Handledare Kalmar sökes



Dungen
2013-05-01, 19:49
Hej allihopa!

Jag är ny här på forumet och har precis börjat ta MC-kort (har min första körning den 15 Maj).

Även om jag är i startgroparna fortfarande är jag grymt taggad på motorcykel och suger i mig allt jag kan. :D
Jag har skrivit in mig på Kalmar körskola och hoppas att jag ska ha kortet innan sommaren är slut. Men eftersom lektionerna där är förhållandevis dyra (80min/1200 kr) så hade nog både plånboken och jag mått bra av att få lite privat träning också.
Jag söker helt enkelt någon vänlig själ i Kalmartrakten som är villig att hjälpa mig och låna ut sin motorcykel, för ersättning naturligtvis, till en glad nybörjare som troligtvis kommer att behöva mängdträna det här med krypkörningsbanor och manövrering.

Körningen i trafik tror jag inte blir ett lika stort problem och det kan jag ta med körskolan. Således behövs inga handledarpapper eller dylikt.

Om du känner att du är sugen på att lotsa fram nästa generations hojåkare och samtidigt tjäna en liten slant, hojta till antingen här i tråden eller via PM.

Tacksam för alla svar!

//Magnus