handdator

Visa fullständig version : Just nu...



Susie
2013-04-27, 00:40
... så är vi på väg hem med tillökning i familjen, min Versys 650 från Söderhamn till Stockholm,Åkersberga. 1 + ute,

pentti01
2013-04-27, 00:48
Grattis!! Kör försiktigt!!

Jan-Olov
2013-04-27, 05:46
Grattis!! Kör försiktigt!!

Grattis från mig med.

Ove
2013-04-27, 06:54
:eek: ......... och mitt i natten! Grattis! Ser fram mot att få se underverket. :)

Olle Å
2013-04-27, 09:08
... så är vi på väg hem med tillökning i familjen, min Versys 650 från Söderhamn till Stockholm,Åkersberga. 1 + ute,

Trevlig hoj Susie, verkar det som. Personligen gillar jag denna typ av v-motorer. Om du har exvis Anakeedäck på den kan du ju mycket väl åka grusvägar med den hojen också.:):):)

Ove
2013-04-27, 09:16
:hmmmm2: Undrar bara - har dom bra tuta dom där maskinerna eller måste man extrautrusta?

Bighoj
2013-04-27, 10:00
:hmmmm2: Undrar bara - har dom bra tuta dom där maskinerna eller måste man extrautrusta?

Ursäkta,men menar du tuta,ska det inte vara ruta ? Grattis Susie till nyförvärvet.

Ove
2013-04-27, 11:34
Ursäkta,men menar du tuta,ska det inte vara ruta ? Grattis Susie till nyförvärvet.

Klart att man ska ha en rejäl tuta - som Olle och jag visade Susie i Askersund. :)

Susie
2013-04-27, 17:17
Puss o tack alla är sååå glad! Hade allt lite tur jag behövde inte köra hem den utan det gjorde Tomas för kallt o långt var det! Lustigt nog var det samma sak förra året. Köpte Banditen i April månad också på en fredag och kallt o småjävligt när vi skulle ta hem den. Stora skillnaden var att då kunde jag inte ens provköra..



:hmmmm2: Undrar bara - har dom bra tuta dom där maskinerna eller måste man extrautrusta?

-Haha njae det finns nog allt lite ytrymme för en aningen större ljudintensitet.

Av Olle
Trevlig hoj Susie, verkar det som. Personligen gillar jag denna typ av v-motorer. Om du har exvis Anakeedäck på den kan du ju mycket väl åka grusvägar med den hojen också

-Tack för tipset Olle precis vad jag vill höra

engström67
2013-04-27, 18:28
Trevlig hoj Susie, verkar det som. Personligen gillar jag denna typ av v-motorer. Om du har exvis Anakeedäck på den kan du ju mycket väl åka grusvägar med den hojen också.:):):)

Hm,hm får väl skit igen,men vad gör det.paralelltwin ej v,motor;)men kanske tänder som en v motor?. grattis Susie

Ove
2013-04-27, 18:53
Hm,hm får väl skit igen,men vad gör det.paralelltwin ej v,motor;)men kanske tänder som en v motor?. grattis Susie

:) Nejdå engström, du har helt rätt. Paralelltwin, kolvarna går åt samma håll hela tiden och det tänder på en sida i taget så att det puttrar så jämt och fint. :cool: