handdator

Visa fullständig version : Utförsäljning



Nina
2013-04-01, 10:27
Pga kommande försämrad ekonomi måste jag nu sälja ut alla mina mc och div delar dito, tyvärr även hundkojan. Pengarna måste gå till ny bostad så allt av bud mottages.

<klipp>

Frippe, 24 år i höst, nymfparakit, välskött, tam. Kan skrika kl 5 på morgonen, främst sommartid, han går efter solens dygn så ju tidigare solen går upp desto tidigare skriker han.
Hundar i olika åldrar, en skitgrinig gammal en och en jättesnäll samt en bitch som muckar med andra hundar, i slagsmål mellan varven, kan äta sopor när hon rymt hemifrån.
Marsvin, också här en skitgrinig art, bits och klöser, pratkvarn och den andra snäll och tyst. Ovanligt lugn att man tror hon dött i famnen.

pumpe3
2013-04-01, 10:44
April april?

Ankan1
2013-04-01, 11:26
Måtte ju bli en etagelägenhet på Rivieran för alla de prylarna ... LOL. :D

(Nu ska jag ut och rejsa några mil.Solen står högt på himlen här i Skåne.) Vamooos. :D

Nina
2013-04-01, 19:13
April april?

Yes, bara aprilskämt, inget är till salu, inte fågeln och inga övriga husdjur eller hojar etc. :)

engström67
2013-04-01, 19:44
ha ha,kul aprilskämt:) men tyvärr väldigt vanligt senario med den arsenalen.
Ha en trevlig vår och hoppas på mycket mc åkning.Och kom ihåg att rasta Chargern med:):)

Nina
2013-04-02, 09:26
ha ha,kul aprilskämt:) men tyvärr väldigt vanligt senario med den arsenalen.
Ha en trevlig vår och hoppas på mycket mc åkning.Och kom ihåg att rasta Chargern med:):)

Jo tanken har slagit mig att jag borde ta ut den. Har ju ägt den under 15 år i år. :) :)