handdator

Visa fullständig version : Uppdaterade inställningar för "Nya inlägg"



pewa
2013-01-13, 21:18
Uppdaterade inställningar för "Nya inlägg"
Vissa användare har haft problem med att nya inlägg inte syns då man klickar på "Nya inlägg" i menyn.

Vi har nu ändrat ett par inställningar för att forumet bättre ska kunna hålla koll på vilka trådar och inlägg en viss användare har läst. Detta även om man läser forumet från flera olika enheter (dator, mobil osv).

I samband med att de nya inställngarna aktiverats har alla tidigare trådar och inlägg blivit markerade som "olästa". Det kommer att gå till sig självt efter hand. Vill ni bli av med det direkt kan ni gå in på varje forumdel(t.ex. Offroad) - Välja Forumverktyg->Markera det här forumet som läst.

Ev. frågor kan tas i den här tråden.

Romeo
2013-02-03, 23:30
Pewa_

"Du var här senast: 2013-02-03 kl. 22:11
Nya inlägg: 1
Logga ut"

Det där har jag jämt, aldrig mer än 1 nytt inlägg trots att det är massor med inlägg som är nya.. Any ideas?

pumpe3
2013-02-04, 08:43
Pewa_

"Du var här senast: 2013-02-03 kl. 22:11
Nya inlägg: 1
Logga ut"

Det där har jag jämt, aldrig mer än 1 nytt inlägg trots att det är massor med inlägg som är nya.. Any ideas?

Sen senaste uppdateringen har jag inte haft några problem tror jag med "nya inlägg", ska kolla runt, men står typ aldrig bara 1 nytt

Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2

pewa
2013-02-11, 12:05
Romeo, fortfarande samma problem?

Romeo
2013-02-14, 23:22
Yes, nu har jag inte varit här på ett bra tag.. 0 nya inlägg. Är det bara så för mig? Kör Chrome, kan prova en annan läsare.

Tjita1
2013-02-15, 01:03
Jag kör Chrome, funkar klockrent. Du kör inte i inkognitoläge? Då sparas inga cookies och således får du inga veta när det kommer nya meddelanden.

pewa
2013-02-15, 09:10
Yes, nu har jag inte varit här på ett bra tag.. 0 nya inlägg. Är det bara så för mig? Kör Chrome, kan prova en annan läsare.

Märkligt. Testa logga ut, rensa cookies, och logga in igen. Du får gärna testa med nån annan webbläsare också för att se om problemet ligger där.