handdator

Visa fullständig version : Hittat en app (Best Biking Roads)



Susie
2013-01-12, 19:19
Sitter o tittar lite på tripp till alperna i sommar, (fast helst vill jag till Ukraina men inte min man) då jag snubblade över Best Biking Roads app! Hur kul som helst med inlagda rutter över hela världen, har bara "snabbskummat" än så länge. Kostar 25:- Nån som har testat eller använder den?

engström67
2013-01-12, 19:45
Sitter o tittar lite på tripp till alperna i sommar, (fast helst vill jag till Ukraina men inte min man) då jag snubblade över Best Biking Roads app! Hur kul som helst med inlagda rutter över hela världen, har bara "snabbskummat" än så länge. Kostar 25:- Nån som har testat eller använder den?

Ser ju rätt kul ut:) Men själv tycker jag det är kul att sitta och göra rutter i datorn och föra över i gps,n.Sitta och pilla med ifånen på hojen är ju inte riktigt min grej när jag har en gps som äger(zumo 350 lm) men helt klart häftigt man kan ju få ideer på rutter där att lägga in i gps,n:)

Susie
2013-01-12, 19:55
Ser ju rätt kul ut:) Men själv tycker jag det är kul att sitta och göra rutter i datorn och föra över i gps,n.Sitta och pilla med ifånen på hojen är ju inte riktigt min grej när jag har en gps som äger(zumo 350 lm) men helt klart häftigt man kan ju få ideer på rutter där att lägga in i gps,n:)

-Jo det är ju just det, tips på rutter som man vill komma åt.Tänker att det vare sig man är nybörjare eller gammal räv så är det lockande med att upptäcka vägar eller dela med sig!
( Skulle inte drömma om att använda ifån här är det android som gäller basta!)

Susie
2013-01-12, 19:56
Zumo 350 Im ...berätta

engström67
2013-01-12, 20:21
Zumo 350 Im ...berätta

Är väl en av Garmins senaste gps för hoj,vattentät med mycket finesser,mp3 och sånt tjafs är borta.lm står för livstids kartuppdateringar:)

Oden68
2013-01-12, 21:57
Jag har provat den men då jag inte kör grus så blir det lite fel ibland.
En del vägar är nämligen inte asfalterade, annars en mycket bra app

Susie
2013-01-12, 22:51
Jag har provat den men då jag inte kör grus så blir det lite fel ibland.
En del vägar är nämligen inte asfalterade, annars en mycket bra app

Kul o höra ska titta lite närmare i morgon

whiskeythrottle
2013-01-14, 12:06
http://www.bestbikingroads.com

pewa
2013-01-14, 16:23
Raderat inläggen gällande Android vs. Iphone. Ta det i så fall i en egen tråd, såna diskussioner brukar aldrig ta slut :)