handdator

Visa fullständig version : ATE RACING PART



mannen i blå
2012-09-03, 14:31
ÄR DET NÅGON HÄR SOM HANDLAT AV WWW.ATERACINGPARTS.SE
ENLIGT MIG SÅ HAR DU SCHYSTA PRISER, FUNDERAR PÅ GÖRA EN BESTÄLLNING.
DEM HAR FUNNITS ETT TAG NÄR MAN KOLLAR UPP DEM SAMTIDIGT SOM NÅGRA ANDRA PÅ ANDRA FORUM SKRIVIT BRA OM DEM.
MEN JAG ÄR DEN TYPEN SOM ALLTID TAR DET SÄKRA INNAN OSÄKRA.

NÅGON HÄR SOM HANDLAT DÄR?

namn
2012-09-03, 15:59
Nä. men man blir alltid fundersam när någon skriver ett sånt inlägg från ett nyregistrerat konto.

Troll?
Billig reklam?
Eller en seriös fråga ?

Svårt att säga. Men välkommen iaf...

namn
2012-09-03, 16:01
Nä. men man blir alltid fundersam när någon skriver ett sånt inlägg från ett nyregistrerat konto.

Troll?
Billig reklam?
Eller en seriös fråga ?

Svårt att säga. Men välkommen iaf...

( vilket har diskuterats bla på sporthoj.com )

mannen i blå
2012-09-03, 16:09
nyregistrerad? haft konto här länge men kunde inte återställa då min email adress är bort tagen.
Jag bryr mig inte vad ni tror eller om det är reklam eller vad som jag vill bara ha svar på min fråga sen vad ni själva har åsikter om bryr jag mig absolut inte om.

trodde det fanns hjälpsamma folk här ute också?

V Saarela
2012-09-03, 16:49
Är det bara jag eller......
Dom blå bokstäverna i menyn Kategori går inte att tyda......

pentti01
2012-09-03, 22:29
Är det bara jag eller......
Dom blå bokstäverna i menyn Kategori går inte att tyda......

Håller med , ser inte direkt proffsigt ut,,,,

TMax500
2012-09-04, 08:35
....Jag bryr mig inte vad ni tror eller om det är reklam eller vad som jag vill bara ha svar på min fråga sen vad ni själva har åsikter om bryr jag mig absolut ite om.... trodde det fanns hjälpsamma folk här ute också?Hej på dig mannen. Det är ju i regel lite lättare att få svar om man försöker vara lite mer positiv... Formuleringar som "jag bryr mig inte om vad ni tror" och "trodde det fanns hjälpsamma folk" låter ju ganska trist, faktiskt. Ingen bra grund för att få svar.

Jag förstår också de första inläggens skeptiska ton. Ett (som det verkade) nyregistrerat konto som i VERSALER (= högt tonläge) länkar till en säljsajt. Det leder direkt tankarna till att det är någon som vill göra ett reklaminlägg för sin egen sajt. Lätt att missförstå för oss andra. Jag gjorde själv samma tolkning. "Ett reklaminlägg", tänkte jag, men jag iddes inte kommentera det då.

Nog om detta, nog med Off Topic.

Nej, jag har ingen erfarenhet av att handla hos dem! :)