handdator

Visa fullständig version : Hojen.nu i Tapatalk - *uppdaterad*



pumpe3
2012-08-30, 13:56
Hej,

Jag läser att forumet genom att "hoppa till första olästa inlägg", sen någon vecka tillbaka funkar inte detta i Tapatalk, kommer till sista sidan som dessutom listas som sid 1 (går jag till nästa sida alltså sid 2 så blir det första sidan).
Funkar på alla andra forum jag läser via Tapatalk men inte här :mad::confused:

Skickat från min GT-N7000 via Tapatalk 2

Nina
2012-08-30, 14:19
Jag har inga problem? Använder iPhone 4s.


Scribbled from my iPhone using Tapatalk.

pumpe3
2012-08-30, 15:06
Jag har inga problem? Använder iPhone 4s.


Scribbled from my iPhone using Tapatalk.

Kör två olika versioner av Tapatalk på 2 olika lurar (båda Android iofs) samma på båda.

Skickat från min GT-N7000 via Tapatalk 2

Nina
2012-08-30, 15:15
Kanske behöver appen uppdateras? Minns inte om jag uppdaterat min men det är som att det inte var så länge sen. Testa och uppdatera appen om det går. Ibland kan man få starta om en iPhone, cacheminnet blir fullt i dom, samma hos Android?

pumpe3
2012-08-30, 16:47
Kanske behöver appen uppdateras? Minns inte om jag uppdaterat min men det är som att det inte var så länge sen. Testa och uppdatera appen om det går. Ibland kan man få starta om en iPhone, cacheminnet blir fullt i dom, samma hos Android?

Av installerat appen och installerat om den nu, dock utan positivt resultat på hojen.nuem funkar på andra forum :mad:

Skickat från min HTC Sensation XL with Beats Audio X315e via Tapatalk 2

Nina
2012-08-30, 20:27
Riktigt skumt! Begriper inte vad tusan det är i din app som inte funkar, min funkar klockrent. De måste ha korvat ihop nåt av misstag, när uppdaterade du den senast? Nyligen? Tänkte om de råkat korva till nån inställning och av misstag skickat ut en felaktig uppdatering (?). Jättekonstigt, nån fler med Android och Tapatalk som har samma problem tro?

pumpe3
2012-08-30, 20:29
Riktigt skumt! Begriper inte vad tusan det är i din app som inte funkar, min funkar klockrent. De måste ha korvat ihop nåt av misstag, när uppdaterade du den senast? Nyligen? Tänkte om de råkat korva till nån inställning och av misstag skickat ut en felaktig uppdatering (?). Jättekonstigt, nån fler med Android och Tapatalk som har samma problem tro?

Hade två äldre versioner (som funkat bra innan) nu är det uppdaterat på båda lurarna jag kör till senaste.
Funkar som sagt kanon på andra forum, både före och efter uppdatering.

Skickat från min GT-N7000 via Tapatalk 2

Romeo
2012-08-30, 21:57
För mig fungerar det inte alls med hojen.nu.. Får alldrig upp senaste inläggen etc.. Så jag får klicka på "alla"

Nina
2012-08-31, 07:14
Hmm, kanske det är så att själva forumet är äldre än övriga forum och då funkar inte Tapatalk som det ska här men bra på de forum som är uppgraderade till nyare programvara. Nu är Tapatalk uteslutet då du provat installera om den, Pumpe.

Inte min sak att döma men jag tycker att forum med nyare mjukvara är sega att ladda fram.

pewa
2012-09-07, 08:24
Tapatalk uppdaterat till senaste versionen

Förhoppningsvis ska det fungera bättre nu?

pumpe3
2012-09-07, 10:42
Tapatalk uppdaterat till senaste versionen

Förhoppningsvis ska det fungera bättre nu?

Verkar funka kanon, tackar.

Skickat från min GT-N7000 via Tapatalk 2

pumpe3
2012-09-08, 17:07
Nu har det funkat kanon, dock bara kört med 1 av lurarna men är säker på att det funkar fel fritt, tack för lösningen.

pewa
2012-11-12, 16:24
Tapatalk uppdaterat. Nu ska även Push-meddelandenen fungera(om det inte gjort tidigare).

Fores
2012-11-13, 01:13
Har installerat tapatalk nu kanon app att kolla forum med :)

Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2

RobbeS
2012-11-13, 01:47
Finns det en tapatalk i gratisversion till Android? Har bara en tjänstelur som jag ringer privatsamtal med prefix i, delad räkning, så jag får inte installera betalprogram då det inte går att få kostnaden på min privata räkning...

Fores
2012-11-13, 07:35
Jag har reggat mitt visa hos google så det är kortet som debitetas och inte telefonräkningen...

Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2