handdator

Visa fullständig version : Manöverbana högfartsdelen



Susie
2012-08-02, 12:00
Nån vänlig själ som vet var man skulle kunna öva privat på högfartsdelen inför uppkörningen i (min 2:a) Österåker,Roslagen?
Självklart kan jag boka in mig på min körskola, men skulle sitta fint att öva även själv.
//Tjing

withberg
2012-08-02, 12:54
Nån vänlig själ som vet var man skulle kunna öva privat på högfartsdelen inför uppkörningen i (min 2:a) Österåker,Roslagen?
Självklart kan jag boka in mig på min körskola, men skulle sitta fint att öva även själv.
//Tjing

Har inte testat själv, men vet att det skall finnas ett bra ställe vid arninge, om man svänger av i rondellen mot max där. Annars så är det ganska tomt på coop-parkeringen i arninge.

Susie
2012-08-02, 13:36
Tack ska du ha, har funderat på Arninge får väl helt enkelt åka dit sent en kväll och testa! Nån som har fler tips...

pumpe3
2012-08-02, 14:26
Nått industriområde i närheten som har någon bra vägsnutt eller parkering, brukar ju kunna vara tomma på kvällarna!? Sen vill jag minnas att det fanns en ganska rak väg vid Ryds Kyrka (heter den så) påväg ut mot Vaxholm, nångång när vi svängde för tidigt mot Bogesundsvägen, där kanske man kan ställa upp koner?