handdator

Visa fullständig version : Trevlig midsommar på er alla!!



Ove
2012-06-22, 09:51
:hello: Glad midsommar med :dancing: runt stången, :eating: (sill) :beer: :knuddel: :cheers: . :D

Ia_
2012-06-22, 12:00
:dito:

pentti01
2012-06-22, 17:53
Från mig med :cool:

Hornet
2012-06-22, 20:41
Frugan fyller år på midsommarafton ! och i år ville hon ha en upplevelse,, så jag satte henne på bågen å körde några mil på en kurvig och kuperad väg,,Hehehe. Hon blev nöjd med den upplevelsen. //ha de gott alle, Gunnar.

Jan-Olov
2012-06-23, 09:35
Frugan fyller år på midsommarafton ! och i år ville hon ha en upplevelse,, så jag satte henne på bågen å körde några mil på en kurvig och kuperad väg,,Hehehe. Hon blev nöjd med den upplevelsen. //ha de gott alle, Gunnar.

Det var värst vad du kostar på henne, fans det inget billigare.;)

Reject
2012-06-23, 11:54
Börjar vakna till liv igen här...god fortsättning :)

Figurehead
2012-06-23, 12:31
Oförtjänt pigg idag faktiskt! Undrar vad för elakheter som väntar en dag som denna. Stämmer inte annars. =)
Trevlig midsommar på er!

Ove
2012-06-23, 18:25
:D Rymde tillsammans med hustrun till främmande landskap från stort firande på hemmaplan och dom plikter sånt för med sig. Vi hamnade i Gunnarskog och fick en riktig bra midsommarafton. På vägen dit körde vi runt lite och lyckades nog hitta dom flesta potthålen i Värmland. (:eek:) Skit samma för vi körde bil och med dom grejerna är det ju inte så noga. :rolleyes:

Musiken i kyrkan var något alldeles extra. 2 körer - en från trakten och den andra från Norge, en rad av solister med sång eller instrument. Jisses ja, dom kunde fått fortsätta till morgonen för det var den bästa konserten jag varit på, alla kategorier. :D

Sill? Ja det blev det efter en del letande. Nästan allt i restaurangväg är ju stängt under midsommaren. Vi sökte runt efter lättöl till vårat medhavda - fanns icke - men det fick bli folköl. :hmmmm2: ...3,5%?... löste det genom att dela ölen på två så blev det bara 1,75% och det kan man köra på. ;)

Lyckad Midsommar alltså och utan "hang over". :hello: :D

Olle Å
2012-06-23, 19:23
Lugnt midsommarfirande med sill i släktens närvaro.
Fick dock en 20-miltur i dag. som tur så regnade det ett tag så grusvägarna blev helt superfina.:cheers::cheers::):):cheers::cheers:

kitsapgrl
2012-06-23, 20:02
Ingen tog foto på midsommarstång eller en ynka nubbe?..:(

Tur det finns youtube.
http://youtu.be/u8ZLpGOOA1Q
Glad midsommar!:)

veteranmc
2012-06-24, 18:29
här uppe i norrland vart det lite skruvande i ena monarkalbin vi köpte sen ut med båten å meta abborre. kvällen avslutades med att bada vedeldad bastu å äta rökt abborre

Molgan
2012-06-24, 19:24
Ingen tog foto på midsommarstång eller en ynka nubbe?..:(

Tur det finns youtube.
http://youtu.be/u8ZLpGOOA1Q
Glad midsommar!:)

Tyskarnas version: http://youtu.be/8I5BGsK5ZAU

God fortsättning! =)

Mavve65
2012-06-25, 10:18
Snubblade på ett mattkant på midsommarafton och fick en bristning i vaden :mad:. Inget hojåkande nu på ett tag:(:(:(.
Tog mig till jobbet med krycka- gissa om kollegorna garvade trodde väl attt jag :cheers::cheers: hela helgen.