handdator

Visa fullständig version : Abstinensbesvär



Nina
2007-09-20, 09:48
Här sitter jag och fundelurar hur jag ska lösa abstinensen, snart har jag fått lockigt hår på köpet. ;)

Abstinensen består i att jag gillar att köra på grus, det är så kul att jag tycker det är synd man asfalterar bort dom en efter en, snart har vi inga grusvägar kvar (djup suck). Min egen custom-bike är ju en rätt begränsad mojjäng, inget man gasar på över grusvägar direkt. Visst kan man men den är ju så fin i skicket så det är lite synd att dra över grus med den. Så nu sitter jag här och fundelurar om jag ska ha den kvar eller inte. Jag gillar Hondan jättemycket, jättefin att köra och så men…
Jag blir lite irriterad över att känna mig så här begränsad, känns som jag blir låst och hänvisad till enbart asfalten. Och så är jag förstås lite besviken på mig själv för att jag köpte en hoj före jag började köra och komma underfund med vilken typ av körning som jag tycker är kul och det är grusvägar och kurvor.

Köpa en till? Mjo, det skulle kunna vara nåt, då kan man när man känner för det dra på över grusvägarna och ha kul och så kan man ta det lite lugnare med custom-hojen ibland. Visar det sig att custom-hojen mest står still så kan man alltid sälja den sen. :)

För grusa ska jag.