handdator

Visa fullständig version : Sharkspeed?



Motormannen
2012-05-22, 14:34
Någon som har erfarenheter från denna sida? Håller grejerna i mer än en säsong som inte mina handskar från Handelsboden gjorde?

Är på jakt efter ett par CE-märkta kevlarjeans och en midjekort jacka, gärna med inbyggt ryggskydd och självklart CE-märkta skydd för axlar och armbågar och Sharkspeed verkar ha rimliga priser. Eller finns det någon annan butik ni skulle satsa på?

Jonas76
2012-05-22, 14:38
Köpte ett par handskar därifrån, höll en halv säsong.
Man får vad man betalar för!

RobbeS
2012-05-22, 15:36
Köpte ett helt textilställ därifrån som skulle vara gjord av Cordura. Det var det visserligen men det hette Asian Cordura och är alltså inte den riktiga corduran som man fick uppfattningen av då man läste produktspecen på hemsidan. Dragkedjan i jackan höll tre veckor och skydden som följde med kan man lika gärna vara utan. Billigt javisst men kvalitét NEJ.
Iofs så använder jag fortfarande byxorna vid kall väderlek då dom är lite vidare än mina Lindstrandsbyxor.

Twenty2
2012-05-22, 16:07
Tjackade grejer därifrån när jag skulle ta kortet. En halv säsong senare så var ett par sömmar spruckna och kläderna såg rätt tråkig ut.

Foosi
2019-04-05, 11:04
bumpar en uråldrig tråd ang Sharkspeed igen om deras hjälmar !
Någon här som köpt hjälm där ifrån ? Är även hjälmar kanske i samma nivå av kvalite som framgår ovan ? Dvs totalt skit ? Läser en del omdömen om galna leveranser och fel storlekar mm.. men även några positiva... kanske personalen ... ;)
tja kanske inte ens värt slösa tid på att kolla upp.... hmm..
Tjejen skall ha ny hjälm, och även om inte hon åker mycket så skall såklart ha fullt skydd... ;)

swedan
2019-04-05, 11:42
Har inte handlat där och vet inget om butiken.
Men omdömena på Trustpilot gör att jag troligtvis skulle välja en annan butik.

https://se.trustpilot.com/review/sharkspeed.se

Foosi
2019-04-05, 13:08
Tack för länk !
herrejisses vilka omdömen..
skall man nog inte slösa mer tid kolla på den hemsidan :eek:
:thumpdown





:
Har inte handlat där och vet inget om butiken.
Men omdömena på Trustpilot gör att jag troligtvis skulle välja en annan butik.

https://se.trustpilot.com/review/sharkspeed.se