handdator

Visa fullständig version : Samsung Galaxy Note N-7000



Mc-Bosse
2012-03-30, 11:14
Bara för att få tyst på alla stöddiga Iphonister och andra smartphoneägare för den delen skulle ju en Samsung Galaxy Note N-7000 inhandlas!

5,3" skärm mot Iphones 3,5". Den störta annars är väl 4,8" och det är en androidlur det med. Större än 5,3" och man får väl kalla det tablet istället för telefon :)

engström67
2012-03-30, 14:44
Jag gillar min iphone 4s,bara för att den är liten.Har inte lust att gå runt med en tegelsten i fickan:).

pumpe3
2012-03-30, 16:02
Jobbar i branchen och har tillgång till olika mobiler och kör bla iPhonen, Noten och Sensation XL idag, iPhonen är underbart enkel och snyggt förpackad samt att det funkar så sjukt bra. XL'en är den bästa telefonstorleken anser jag då den funkar för surf men också att få ner i fickan på ett vettigt sätt. Noten har underbar skräm när man mailar, kikar film eller surfar men lider lite av storleken när jag ska ha med den (får ner den i fickan osv men aningen klumpig).
Men helt klart ett bra köp.

Mc-Bosse
2012-03-30, 18:49
Tilläggas kan att jag har en Xperia mini version 2 utan tangentbord för egentligen tycker jag inte om stora smartphones men i detta fallet är vi över i nästan tabletstorlek och då är det ju större och mer lik en mindre dator som med lätthet kan tas med.

Cubalibre
2012-03-30, 19:23
Själv har jag beställt en HTC ONE X som inte är släppt än....4,7" skärm på den.....är lite rädd för att jag kommer att tycka att den är för stor, men det återstår att se.

Android now and forever! ;-)

http://eurodroid.com/edpics3/htc_one_x_official-2.jpg

Cubalibre
2012-03-30, 19:25
Oj vad stor bilden blev....sorry....

Jan-Olov
2012-03-30, 19:39
Jag har en telefon med riktiga knappar, funkar jättebra och så kan jag ringa med.

Duke
2012-03-30, 20:30
Bara för att få tyst på alla stöddiga Iphonister och andra smartphoneägare för den delen skulle ju en Samsung Galaxy Note N-7000 inhandlas!

5,3" skärm mot Iphones 3,5". Den störta annars är väl 4,8" och det är en androidlur det med. Större än 5,3" och man får väl kalla det tablet istället för telefon :)

Du vet väl vad som sägs om att kompensera... sedan så är det väl klart att gamla gubbar behöver denna storlek för att ens se något på skärmen. *wink*

KAWA 2008
2012-03-30, 20:31
Jag har en telefon med riktiga knappar, funkar jättebra och så kan jag ringa med.

Jag med

pumpe3
2012-03-30, 22:27
Själv har jag beställt en HTC ONE X som inte är släppt än....4,7" skärm på den.....är lite rädd för att jag kommer att tycka att den är för stor, men det återstår att se.

Android now and forever! ;-)

http://eurodroid.com/edpics3/htc_one_x_official-2.jpg

Den är riktigt trevlig och sjukt snabb. Helt okej kamera oxå och lite sköna features i den. Sen ligger den betydligt bättre än XL'en i handen.

Sent from my HTC Sensation XL with Beats Audio X315e

Mc-Bosse
2012-03-31, 00:46
HTC ONE X har ju en patetisk liten skärm i jämförelse ... :banana:

Och jag ringer sällan. Det är Internet, facebook och allt annat såsom kameran, videoinspelning, radio och musik som för mig är intressant.