handdator

Visa fullständig version : Vinn biljetter till "På Två Hjul" 2012 - VINNARNA



pewa
2012-01-18, 12:33
http://www.hojen.nu/bilder/tavling/mhed.jpg

... och vinnarna är!

Rätt svar på tävlingen var Motörhead som kommer visa upp sina Victory-hojar.
Vi har fått in ett helt gäng rätta svar, av dessa har följande fem vinnare dragits:


Stefan Bylund
Niklas Malmqvist
Phaedre French
Johannes Eriksson
Ulf Aspstedt


Stort grattis!

Vinnarna meddelade via e-post

Nina
2012-01-18, 15:56
Grattis! Glöm inte att plåta bilder och posta sen, ni som besöker mässan. :)

…jäkla snygg bakgrund! ;)

namn
2012-01-18, 16:43
Tack för vinsten, No1...

alla bidrag är välkommna nu när dom stora utgifterna står för dörren.Hoppas handlarna är på tårna. Årets förväntade utgifter (och allt börjar med mässan)
Till frugan:
Hojkort
Mc köp, er6n eller 600 hornet är dom hon hittills tyckt om (2012:or)
Komplett skyddsutrustning exkl. hjälm

Till dotter:
Komplett skyddsutrustning inkl. hjälm

Till mig:
efter att jag har gått ner ca 20kg hittills i vinter så ska det väl köpas en hel del nya kläder här med.hjälmen passar dock fortfarande ;-) och nytt tält ska det bli eftersom det nu är tänkt att fler ska rymmas i det. sen kan det ju lätt bli lite tillbehör till v-stromen....

Visst ska kameran med...

Så är det någon som vill köpa min bil (camaro cab,vit, -99 ls1:a), det verkar som att den måste säljas när jag börjar summera mina utgifter.

Ove
2012-01-18, 19:23
:shakehands: Grattis till vinnarna! :D

:rolleyes: Skickade själv in rätt svar men gjorde mig chanslös genom att inte skriva namn och adress... :banghead:

engström67
2012-01-18, 20:41
Tack för vinsten, No1...

alla bidrag är välkommna nu när dom stora utgifterna står för dörren.Hoppas handlarna är på tårna. Årets förväntade utgifter (och allt börjar med mässan)
Till frugan:
Hojkort
Mc köp, er6n eller 600 hornet är dom hon hittills tyckt om (2012:or)
Komplett skyddsutrustning exkl. hjälm

Till dotter:
Komplett skyddsutrustning inkl. hjälm

Till mig:
efter att jag har gått ner ca 20kg hittills i vinter så ska det väl köpas en hel del nya kläder här med.hjälmen passar dock fortfarande ;-) och nytt tält ska det bli eftersom det nu är tänkt att fler ska rymmas i det. sen kan det ju lätt bli lite tillbehör till v-stromen....

Visst ska kameran med...

Så är det någon som vill köpa min bil (camaro cab,vit, -99 ls1:a), det verkar som att den måste säljas när jag börjar summera mina utgifter.

Grattis till vikt minskningen,är det inte skönt.Trollade själv bort 20kg -09 fick köpa nya kläder,firade mig själv och satsade på ett exklusivt dyrt värstingställ så nu gäller det att inte växa ur det:)

namn
2012-01-18, 21:00
Tackar
Det är otroligt vad skönt det är att åter igen kunna ta en promenad utan att man börjar stöna och flåsa efter några hundra meter, Sömnen har blivit mycket bättre med.
Någonstans på vårdcentralen i höstas bestämde jag mig för att ta tag i det, min nya läkare (ny stad /ny läkare)frågade mig om vi skulle ta och göra en hälsoundersökning (något som jag aldrig blivit tillfrågad hos landstinget västernorrland) och efter den så undrade hon om jag var less på livet.... efter som jag utsätter min kropp för detta, då vägde jag in på 120,8kg/174cm men det var väl värre att det mesta satt runt midjan (bukfettma).
Nu finns det väl en del kvar att ta bort, men efter att ha bytt kost, tagit bort all alkohol och börjat motionera regelbundet så handlar det mer om livsstil än diet, jag har liksom inget mål att väga in på någon kvalgräns utan jag vill bara må bättre ....

engström67
2012-01-18, 21:10
Det kommer du att göra:)

Phaedre
2012-01-24, 08:55
Stort tack för biljetterna! Nu ska jag bara övertala maken att vi ska åka ned :)
Väl kämpat med viktminskningen! Det är inte en lätt match, men absolut livsnödvändig. Bra att du har livskvaliteten som hållbart mål för din utmaning. Det ger motivation :)