handdator

Visa fullständig version : Näsplåster i MotoGp



TcAnders
2007-09-03, 12:47
Tjena!

Jag har sett flera gånger på Eurosport att många MotoGpförare använder sig utav plåster på näsan som drar ut näsborrarna så att man lättare får in luft genom näsan, jag tänkte göra ett test och köra med dom när jag kör cross.. Så vart kan man få tag på dessa tro?.. Apoteket?


// Anders

Gibson
2007-09-03, 13:15
Tjena!

Jag har sett flera gånger på Eurosport att många MotoGpförare använder sig utav plåster på näsan som drar ut näsborrarna så att man lättare får in luft genom näsan, jag tänkte göra ett test och köra med dom när jag kör cross.. Så vart kan man få tag på dessa tro?.. Apoteket?


// Anders


Ja jag tror att dom har det. :)

TcAnders
2007-09-03, 19:19
VA?!, Det hade jag verkligen inte räknat med.. Då blir det en tripp dit så man kanske kör bättre i helgens tävling..:)

// Anders

pewa
2007-09-03, 21:53
Du menar sluta-snarka-plåster? ;)
Jag är lite skeptiskt, men det ska bli intressant och höra vad du säger om dom sen.

Apoteket som sagt, kan finnas på sportbutiker också.

turbo
2007-09-04, 21:06
för 10 år sen minns jag att varenda fotbollsspelare hade plåster på näsan ;)

TcAnders
2007-09-15, 15:21
Det tog lång tid, men idag var jag faktiskt till Apoteket och kollade lite.. Hittade näsplåster.. Men det var helt fel modell!.. HELT FEL!..=)

Så mer tips mottages gärna!..:=)

// Anders

pewa
2007-09-19, 00:06
Testa med sportaffärerna, de kan ha. Annars är det nog internet som gäller, vet inte hur stor marknade är för näsplåster ;)